FANDOM

Casandra Cesengrose (zd. Flynn)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 sierpień 1963r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1963080419
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Aaron Flynn (ojciec)
Mary Lansbury (matka)
Harvey Flynn Sr (brat)
Christopher Cesengrose (mąż)
Norbert Cesengrose (syn)
Cynthia Cesengrose (córka)
Fauna Cesengrose I (córka)
Gregory Cesengrose (syn)
Roselyn Montez II (bratowa)
Harvey Flynn Jr (bratanek)
Gerard Flynn (bratanek)
Desmond Flynn (bratanek)
Roselyn Flynn II (bratanica)
Alina Flynn (ciotka)
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Flynn
Rodzina Cesengrose

Casandra Cesengrose (zd. Flynn; ur. 4 sierpień 1963r.) - czarownica czystej krwi. Żona Christophera Cesengrose, oraz matka czwórki dzieci Norberta, Cynthii, Fauny i Gregory'ego.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, była córką Aarona Flynn i Mary Lansbury, oraz siostrą Harveya, jak i bratanicą Aliny Warren, z domu Flynn. Casandra była dość uczynną, dobrotliwą dziewczynka o wielkiej miłości do jedzenia, a w szczególności do słodyczy, uwielbiała bezy. Rodzice zawsze ulegali jej zachcianką i pokusą, przez co w wieku ośmiu lat miała nadwagę. Po diamentalnej i drastycznej zmianie diety dziewczynka wróciła do odpowiedniej wagi, a jej zachowanie do słodkości się zmieniło. 1 września 1974 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Rabbitsweetu. Casandra miała dużo znajomych i przyjaciół, lecz najlepszą przyjaciółką była Cari McCollum, która była w jej życiu praktycznie non stop. Casandra ukończyła naukę w czerwcu 1981 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1982 roku poznała Christophera Cesengrose, za którego wyszła za mąż w lipcu 1983 roku. Para w listopadzie 1984 roku doczekała się pierwszego dziecka, syna Norberta. Po kilkunastu kolejnych latach na świat przyszy kolejne ich dzieci, trójka, dwie córki Cynthia i Fauna, oraz syn Gregory.