FANDOM

Casey Fiennes
Informacje biograficzne
Data urodzenia 23 styczeń 2017r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) magizoolog
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów blond-rude
Rodzina
Rodzina Felix Fiennes (ojciec)
Ester Fiennes (matka)
Rachel Ganpherd (żona)
Troy Fiennes (syn)
Cyprian Ganpherd (teść)
Lara Ceanpe (teściowa)
Olivier Ganpherd (szwagier)
Brenda Ganpherd (szwagierka)
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 11.3/4 cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Nadzoru Magicznych Stworzeń, Wydział Zwierząt
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Fiennes
Ministerstwo Magii

Casey Fiennes (ur. 23 styczeń 2017r.) - czarodziej czystej krwi. Syn magozoologów Felixa i Ester Fiennes.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Casey urodził się w połowie stycznia 2017 roku. Jego rodzice interesowali się magicznymi stworzeniami, hodowali dwa hipogryfy Sharle i Shaxa. Więc pasję do magicznych stworzeń odziedziczył w gienach. Casey miał sporą blizne pod lewym uchem. Gdy miał siedem lat zaatakował go podczas zabawy mały Shax, rana na szczęście nie była aż tak głęboka. 1 września 2028 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Rabbitsweetu. Na samym początku rówieśnicy interesowali się jego blizną, Casey chwalił się wtedy, że prawie co nie stracił ucha, gdy zaatakował go hipogryf, oczywiście ranę to zyskał przez przypadek. Casey interesował się jeszcze zielarstwem i eliksirami, a na trzecim roku wybrał na przedmiot dodatkowy jedynie opiekę nad magicznymi stworzeniami. Na szóstym roku zapoznał Rachel Ganpherd, która od pierwszej chwili spodobała mu się, nie tylko z wyglądu, ale również z tego, że tak jak on interesowała się magicznymi stworzeniami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Na życzenie rodziców w 2036 roku zatrudnił się w Ministerstwie Magii, gdyż chcieli aby zajął się czymś innym niż magiozoologią. Jednak Casey w ministerstwie wybrał departament Nadzoru Magicznych Stworzeń, na wydziale zwierząt. Po półroku pracy zaczął spotykać się z Rachel, która zapragnęła zostać magozoologiem. W 2038 roku pobrali się i po miesiącu wyruszyli w podróż do okola świata, gdyż tak chciała Rachel. Casey wziął w ministerstwie półroczny urlop, i razem z żoną i jej kotką Tess ruszył badać zwyczaje magicznych istot. Po dziewięciu miesiącach został ojcem, na świat przyszedł jego syn Troy.