FANDOM

Cassandra Elton (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 maj 1803r.
Data śmierci 13 listopad 1898r. (95l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1803050650
Tytuł(y) Łowca
Profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Allan Warren I (ojciec)
Elizabeth Babbage (matka)
Frodor Warren (brat)
Luis Elton Jr (mąż)
Luis Elton III (syn)
Elizabeth Elton (córka)
Hanna Byron (bratowa)
Regulard Warren (bratanek)
Agnes Warren (bratanica)
Paul Warren (bratanek)
Caleb Warren (dziadek)
Rosalind Turing (babcia)
Geraldina Warren (ciotka)
Rhys Warren (wuj)
Anna Warren (ciotka)
Luis Elton Sr (teść)
Roscille Lesnar (teściowa)
John Elton (szwagier)
Braun Elton (szwagier)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Elton
Irlandzkie Ministerstwo Magii
Wyższa Szkoła Testów i Obrony

Cassandra Elton (zd. Warren; ur. 6 maj 1803r. - zm. 13 listopad 1898r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Luisa Eltona Jr, z którym miała syna Luisa III i córkę Elizabeth.

BiografiaEdytuj

Cassandra była córką Allana Warrena I i Elizabeth Babbage, oraz młodszą siostrą Frodora. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1814-1821, gdzie trafiła do Goldenhartu. Cassandra interesowała się obroną przed czarną magią, oraz była świetna w pojedynkowaniu się.

Dalsze ŻycieEdytuj

Cassandra po ukończeniu szkoły rozpoczęła naukę w Wyższej Szkole Testów i Obrony, lecz po roku zrezygnowała. W 1823 roku zaczęła spotykać się z Luis'em Elton'em Jr. Pod koniec 1823 roku zatrudniła się w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. W 1826 roku wyszła za mąż za Luisa, a po roku urodziła mu syna, któremu nadali na imię Luis. W 1829 roku zmieniła pracę, przenosząc się z departamentu do Urzędu Patentów Absurdalnych. 20 grudnia 1833 roku urodziła im się córka Elizabeth, która pieszczotliwie nazywali Betty. W 1835 roku postanowiła dokończyć naukę w Wyższej Szkole Testów i Obrony, którą musiała rozpocząć od początku. Po czterech latach zdała wszystkie testy i została łowcą czarnoksiężników. Cassandra odeszła na emeryturę w listopadzie 1871 roku zajmując się domem. W 1875 roku zatrudniając się na pół etatu w Wyższej Szkole Testów i Obrony jako profesor. Zmarła z przyczyn naturalnych w listopadzie 1898 roku, przez cały ten czas ucząc nowych łowców.