FANDOM

Cassidy Warren (zd. Moon)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 listopad 1947r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1947110910
Tytuł(y) opiekunka
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Gladion Moon (brat)
Hektor Warren (mąż)
Alyson Warren (córka)
Kevin Jonas Jr (zięć)
Logan Jones (wnuk)
Kevin Jonas III (wnuk)
Tiara Jones (wnuczka)
Connor Warren (teść)
Alina Flynn (teściowa)
Janet Warren (szwagierka)
Van Warren (szwagier)
Oma Moon (krewna)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Opiekunka w Village Magicians
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Moon
Rodzina Warren
Village Magicians

Cassidy Warren (zd. Moon; ur. 9 listopad 1947r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Hektora Warrena, matka Alyson Warren.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Moon. Miała młodszego brata Gladiona. Cassidy musiała zaopiekować się bratem gdyż jej rodzice zginęli pod stopami olbrzymów, gdy ta miała dziewięć lat, choć nie musiała tego robić, gdyż mieli opiekunów w postaci przyrodniej siostry ojca. Cassidy 1 września 1959 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Prominentclawu. Po ukończeniu szkoły w czerwcu 1966 roku rozpoczęła pracę jako opiekunka w Village Magicians, w sierocińcu dla porzucony młodych czarodziejów. Cassidy bardzo lubiła dzieci, a taka praca sprawiała jej ogromną przyjemność i satysfakcję. Po roku wyszła za mąż za Hektora Warrena, któremu w 1969 roku urodziła córkę Alyson. Niestety więcej dzieci już nie miała, gdyż jej mąż zginął w 1975 roku poprzez starcie z samolotem, gdy próbował przelecieć na miotle przez Atlantyk.