FANDOM

Cersei Vail
5bc0ff948462a1e14e281c39d0595b27
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 kwiecień 858r.
Data śmierci 30 styczeń 982r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Zdolności magiczne
Różdżka Topola, 10.5 cala, pióro feniksa, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel transmutacji i zaklęć w Flamethrower'że (902-916)
Dyrektor Flamethrower'u (916-982)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Cersei Vail (ur. 4 kwiecień 858r. - zm. 30 styczeń 982r.) - czarownica półkrwi. Jedna z pierwszych zatrudnionych nauczycieli w Flamethrower'że. Była pierwszym dyrektorem Flamethrower'u po śmierci ostatniego z czterech założycieli szkoły Riveera Rabbitsweeta. Kadencje dyrektora rozpoczęła w 916 roku, a ukończyła w 982 roku.

BiografiaEdytuj

Cersei Vail urodziła się w rodzinie mieszanej, a do tego ubogiej. Była jednym z pierwszych uczniów Flamethrower'u, została własnoręcznie wybrana przez Riveera Rabbitsweeta do swojego domu. Po ukończeniu edukacji pozostała w Flamethrower'że jako pełnoletni prefekt naczelny swojego domu. Dzięki jej staraniom założyciele ustalili, że na piątym roku będą wybierać prefektów domów, a na siódmym roku dwóch prefektów naczelnych.

Jako nauczycielEdytuj

W 902 roku za prośbą Rabbitsweeta zajęła stanowisko nauczyciela transmutacji i zaklęć. Riveer Rabbitsweet tak jej ufał, że zrobił z niej swoim zastępcą, jak i jednym z decydujących głosów co do wyboru nowych nauczycieli.

Jako dyrektorEdytuj

Po śmierci Rabbitsweeta w 916 roku objęła stanowisko dyrektora szkoły, prowadziła tą funkcje do 27 stycznia 982 roku. Sama wybrała swojego następce z grona nauczycieli. Zmarła trzy dni po emeryturze, miała 123 lata.

Po śmierciEdytuj

Cersei Vail pośmiertnie została umieszczona na portrecie, który zawisł w gabinecie dyrektora, aby służył pomocą i dobra rada przyszłym dyrektora szkoły. Została również umieszczona na karcie z czekoladowo truskawkowych żab.