FANDOM

Chantel Joel
Informacje biograficzne
Data urodzenia 27 maj 2008r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2008052784
Tytuł(y) łowca
Pseudonim(y) Chan (dla przyjaciół)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Gabriel Joel (ojciec)
Amber Hoffman (matka)
Ambrosia Joel (przyrodnia siostra)
Manfred Joel (wuj)
Anabel Warren (ciotka)
Zdolności magiczne
Różdżka Cedr, 12.5 cala, pióro feniksa, sztywna
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca
Dom Goldenhart
Przynależność Zgromadzenie "Korzeń"
Ministerstwo Magii
Rodzina Joel

Chantel Adam Joel (ur. 27 maja 2008r.) Czarodziej czystej krwi, najlepszy przyjaciel Michael'a Monteza, Owena Connora i w latach szkolnych Vin'a Snipes'a. Ciemnoskóry. Do Flamethrower'u uczęszczał w latach 2019-2025, został przydzielony do Goldenhartu. Był to bardzo skromny chłopiec z wielkim talentem czarodziejskim, był bardzo lubiany przez nauczycieli, w latach szkolnych był komendatorem szkolnego chitchdeya, oraz czasami, jak kapitanem był Michael grywał na pozycji obrońcy.

Wczesne życieEdytuj

Chantel urodził się 27 maja 2008 roki, w czarodziejskiej rodzinie czarodziei czystej krwi. Był jedynym synem Gabriela Joela i Amber Hoffman. Miał przyrodnią siostrę Ambrosie, która była z pierwszego małżeństwa jego ojca. Chantel był bardzo uprzejmym i wrażliwym chłopcem, pomagał słabszym.

Lata szkolneEdytuj

Został przydzielony do Goldenhartu, gdzie zaprzyjażnił się z Michael'em Montezem, Owenem Connorem oraz później z Vin'em Snipes'em, podkochiwał się z Biance Sewell.

ŁowcaEdytuj

Został łowcą w 2032 roku, był brdzo utalentowanym aurorem podczas pojedynków ze urkami potrafił rzucić podwujne zaklęcie, które krafiało w dwuch przeciwników.