FANDOM

Charlotta Smath-Phelps
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 październik 1870r.
Data śmierci 29 styczeń 1944r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Samulus Smath Sr (dziadek)
Aida Jetres (babcia)
Orian Smath (ojciec)
Selenda Noth (matka)
Orian Samulus Smath (brat)
Victor Phelps (mąż)
Ida Phelps (córka)
Parker Phelps (córka)
Samulus Smath Jr (wuj)
Zdolności magiczne
Różdżka Czereśnia, 10 cali, włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki - Urząd Kontroli Magii Obronnej (1900-1902)
Ministerstwo Magii - departament przestrzegania prawa czarodziejów (1902-1944)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Smath
Rodzina Phelps
Ministerstwo Magii Ameryki Północnej
Ministerstwo Magii

Charlotta Smath-Phelps (ur. 11 październik 1870r.; zm. 29 styczeń 1944r.) - czarownica półkrwi. Członek rodziny Smath.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Charlotta urodziła się w magicznej rodzinie czystej krwi, jako córka Oriana Smatha i Selendy Noth, miała również starszego brata Oriana Samulusa. Charlotta rozpoczęła magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower dnia 1 września 1882 roku, gdzie trafiła do Goldenhartu. Podczas nauki interesowała się starożytnymi runami i obroną przed czarną magią. Podczas owutemów nie zaliczyła tylko astronomii. Flamethrower ukończyła w czerwcu 1889 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Zaraz po ukończeniu szkoły wyruszyła w świat. W 1900 rozpoczęła pracę w Ministerstwir Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki. Tam zajmowała się papierkową robota dla urzędu kontroli magii obronnej. Po roku poznała w ministerstwie czarodzieja Victora Phelpsa, w którym zauroczyła się po uszy. Jednak owy czarodzuej nie zwracał na nią uwagi. W 1902 roku dostała list od swojego brata, ze załatwił jej pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii. Zwlekała z odpowiedzią dwa miesiące, lecz w ostateczności wróciła do kraju. W Irlandzkim Ministerstwie Magii zajęła posadę urzędnika w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. W 1904 roku natkneka się na Victora, który wraz z Konsulem Magicznym Ameryki spotkał się z Phelmed'em Cerlonem Irlandzkim Ministrem w sprawie nawiązania współpracy. Od tej pory relacja pomiędzy Charlottą a Victorem poprawiła się, a wnet zakochani się w sobie jeszcze bardziej. W 1906 roku pobrali się, Victor przeprowadził się do Anglii, a po roku urodziła im się córka Ida, a po kilku latach kolejna Parker.