FANDOM

Charlotte Delbarqu
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 styczeń 2020r.
Status krwi czysta (⅛ krwi wili)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów blond
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 10 cali, włos z grzywy jednorożca, nieco sztywna.
Pozostałe informacje
Przynależność Francuski Uniwersytet Dignite

Charlotte Delbarqu (ur. 20 styczeń 2020r.) - czarownica czystej krwi z domieszką krwi wili, po matce. Charlotte jest Francuską. Była jedynaczką. Jej rodzice byli z zawodu kucharzami, którzy prowadzili własną restauracje w Paryżu. W wieku jedenastu lat Charlotte rozpoczęła magiczną edukację we Francuskim Uniwersytecie Dignite. Była utalentowaną czarownicą, z tendencją do wpadania w panikę. Bała się wszystkich rodzajów robactwa, a w szczególności pająków.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w magicznej rodzinie czystej krwi. Jej matka była pół willą, a ojciec czarodziejem czystej krwi. Rodzina ze strony ojca przyjechała ze Stanów do Francji w 1918 roku, aby tu się osiedlić. Pradziadek ojca Charlotte był słynnym badaczem magicznych stworzeń, właśnie w Stanach Zjednoczonych. 1 września 2031 roku rozpoczęła naukę we Francuskiej prestiżowej szkole magii Dignite. Tam największą pasją było dla niej wiedza wróżbiarska. W 2033 roku jej ojciec zaczął robić interesy ze śmiertelnikami, twierdząc, że niemagiczni też mogą mieć bardzo dobre, biznesowe pomysły. W 2042 roku przyjechala z ojcem do Angli, gdyż jej ojciec był poproszony przez restauratorów śmiertelników, aby wziął udział w projekcie kulinarnym, który organizowali w Londynie w prestiżowej szkole gastronomicznej. Tego samego roku poznala na meczu Chitchdeya jednego z zawodników Larry'ego Birminghama, który wpadł jej w oko. Chłopak spodobał się na tyle Charlotte, że zaczęła uczyć się angielskiego, i poprosiła ojca aby przyjął ofertę śmiertelników, na roczną współpracę, przez co musiał przeprowadzić się na rok do Anglii, a Charlotte wraz z nim.