FANDOM

Cherilyn Aangood (zd. Baker)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 grudzień 1922r.
Data śmierci 18 sierpień 2033r. (110l.)
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1922122216
Tytuł(y) Sokół
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Alexander Baker (ojciec)
Jubileena Warren (matka)
Pierce Baker (brat)
Meryl Baker (siostra)
Myra Baker (siostra)
Christopher Aangood (mąż)
Hanna Aangood (córka)
Leonard Aangood (syn)
Allan Warren II (dziadek)
Octavia Stewart (babcia)
Waylon Warren I (wuj)
Franklin Warren (pradziadek)
Matilda Sangster (prababcia)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Baker
Rodzina Aangood
Magazyn Czar

Cherilyn Aangood (zd. Baker; ur. 22 grudzień 1922r. - zm. 18 sierpień 2033r.) - czarownica półkrwi. Małżonka Christophera Aangooda, oraz matka Hanny i Leonarda.

BiografiaEdytuj

Cherilyn Baker urodziła się w rodzinie czarodziejów. Była pierwszym dzieckiem Alexandera Bakera i Jubileeny Warren. Cherilyn po kilku latach doczekała się trójki rodzeństwa Piercea, Meryl i Myry. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1934-1941, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Interesowała się chitchdey'em, gdzie od 1937 roku grała w domowej drużynie na pozycji sokoła, oraz starożytnymi runani i eliksirami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły w 1941 roku postanowiła zatrudnić się w magazynie Czar, jako korespondent Chitchdey'a dla magazynu. W 1944 roku poznała czarodzieja Christophera Aangooda za którego wyszła za mąż w maju 1946 roku. Po dwóch latach doczekali się pierwszego dziecka, córki Hanny. Cherilyn wraz z rodziną mieszkała wśród śmiertelników w zaczarowanej kamienicy na Fleet Street. Cherilyn i Chris w 1956 roku doczekała się drugiego dziecka, syna Leonarda, który przyszedł na świat posiadając moce zmieniacza, które w jego przypadku kumulowały się w barwie włosów. Cherilyn odeszła na emeryturę w 2002 roku. Przeżyła 110 lat, zmarła w sierpniu 2033 roku.