FANDOM

Christopher Cesengrose
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 grudzień 1956r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1956122082
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Clemens Cesengrose (ojciec)
Tsareena Borrow (matka)
Jelena Cesengrose (siostra)
Isabella Cesengrose (siostra)
Casandra Flynn (żona)
Norbert Cesengrose (syn)
Cynthia Cesengrose (córka)
Fauna Cesengrose I (córka)
Gregory Cesengrose (syn)
Aaron Flynn (teść)
Mary Lansbury (teściowa)
Harvey Flynn Sr (szwagier)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów (wrzesień 1975r.)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Cesengrose
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Christopher Cesengrose (ur. 20 grudzień 1956r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Casandry Flynn, oraz ojciec Norberta, Cynthii, Fauny i Gregory'ego.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, był trzecim dzieckiem i jedynym synem Clemensa Cesengrose i Tsareeny Borrow. Christopher miał również dwie starsze siostry Jelene i Isabelle. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1968-1975, gdzie został przydzielony do Rabbitsweetu. Interesował się obroną przed ciemnymi nocami, a na trzecim roku nauki postanowił uczyć się opieki nad magicznymi stworzeniami, śmiertelnikoznawstwa i starożytnych run. Ukończył szkołę z dość wysokimi stopniami, lecz najsłabiej wyszło mu śmiertelnikoznawstwo.

Dalsze ŻycieEdytuj

Christopher rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii we wrześniu 1975 roku, w departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. W 1982 roku poznał Casandre Flynn, z którą ożenił się w lipcu 1983 roku, a w listopadzie następnego roku doczekali się syna Norberta. Po kilku kolejnych latach na świat przyszła trójka kolejnych ich dzieci - dwie córki Cynthia i Fauna oraz drugi syn Gregory.