FANDOM

Colin Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 maj 1950r.
Data śmierci 6 listopad 2039r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1950052063
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Michael Birmingham (ojciec)
Odessa Montez (matka)
Taylor Birmingham (brat)
Tribus Montez (dziadek)
Desdemona Hooley (babcia)
Emma Queen (żona)
Anna Birmingham (córka)
Hanna Birmingham (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Klon, 13 cali, pióro feniksa, dość giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Transportu Magicznego
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Colin Birmingham (ur. 20 maj 1950r. - zm. 6 listopad 2039r.) - czarodziej półkrwi. Pierwszy syn Odessy Montez i Michaela Birmingham. Po czterech latach urodził się Taylor, jego młodszy brat. Colin był pierwszym wnukiem Tribusa Monteza i Desdemony Hooley. Był najbardziej podobny do rodziny matki.

BiografiaEdytuj

Colin urodził się w połowie maja 1950 roku, jako pierwsze dziecko z małżeństwa Odessy Montez i Michael'a Birmingham. Był oczkiem w głowie rodziców, przez co bardzo go rozpuścili. W swoje trzecie urodziny dostał dziecinną latającą miotłę, na której latał po całym mieszkaniu. Na prośbę ojca Colin został zapisany do szkoły podstawowej śmiertelników, choć wiedział, że jego syn jest czarodziejem. Prośba tą nieco gorzej przyjęła rodzina Montez. Lecz w ostateczności chłopiec zaczął do owej szkoły uczęszczać. W szkole bardzo dobrze się uczył, choć dla grona nauczycielskiego był rozrabiaką, bo wokół niego działy się dziwne rzeczy. Przez co rodzice Colina byli dość często widywani w szkole.

Lata naukiEdytuj

1 września 1961 roku rozpoczął magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Był bardzo pojętnym uczniem, ale w Flamethrower'że nie miał ulubionego przedmiotu. Choć uważał, że transmutacja i obrona przed czarną magią są godne uwagi.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu edukacji w 1968 roku zaczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Transportu Magicznego, gdzie zapoznał przeuroczą i stanowczą czarownicę, pochodząca z rodziny śmiertelników Emme Queen, z która w 1969 roku ożenił się. Para po roku doczekała się pierwszego dziecka, córki Anny. A po kilku latach urodziła się ich drugą córka Hanna. Colin zmarł 6 listopada 2039 roku, miał 88 lat.