FANDOM

Connor Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1 styczeń 1924r.
Data śmierci 11 maj 2013r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1924010162
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Blue Warren (ojciec)
Ellenor Connor (matka)
Ursula Warren (siostra)
Jarrot Warren (brat)
Aniela Warren (siostra)
Alina Flynn (żona)
Janet Warren (córka)
Van Warren (syn)
Hektor Warren (syn)
Fabian Rickamson (zięć)
Caleb Rickamson (wnuk)
Finn Rickamson (wnuk)
Clementyna Penvell (synowa)
Allan Warren III (wnuk)
Cassidy Moon (synowa)
Alyson Warren (wnuczka)
Aaron Flynn (szwagier)
Lysander Warren (dziadek)
Susan Teel (babcia)
Byron Sophocles Connor (dziadek)
Maylene Lillis (babcia)
Deanwell z Gerwarreny (przodek)
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren

Connor Warren (ur. 1 styczeń 1924r. - zm. 11 maj 2013r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Warren. Mąż Aliny Flynn, oraz ojciec Janet, Vana i Hektora.

BiografiaEdytuj

Connor Warren urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był synem Blue Warrena i Ellenor Connor, oraz bratem Ursuli, Jarrota i Anieli. Connor był trzecim dzieckiem. 1 września 1935 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Naukę ukończył w czerwcu 1942 roku. Po miesiącu ożenił się z Aliną Flynn, z którą doczekał się trójki dzieci - córki Janet i dwóch synów Vana i Hektora. Connor był lubianym człowiekiem, był zapraszany na przeróżne przyjęcia i bankiety. Jednak gdy wpadł w lekki obłęd jego opinia diamentalnie się zmieniła. Stało się to gdy w 1975 roku zginął jego syn Hektor, podczas lotu na miotle, gdy ten wpadł na samolot. Wtedy Connor napadł oskarżeniami ministra magii Brunona Coplana, gdyż uważał, że to przez ministra brak kompetencji sprawił, że zginął jego syn. Uważał, że minister powinien uzgodnić loty samolotów z premierem śmiertelników, aby te nie latały w gęstych chmurach, gdyż wywołują katastrofy. Oskarżenia Connora przyjęto za wielką kpinę i bezsensowne bzdury, a Warrena potraktowano grzywną w wysokości pięćdziesięciu ganpów, za obrazę osoby panującej. Connor zarł z przyczyn naturalnych 11 mają 2013 roku, przeżywszy 89 lat.