FANDOM

Cornelia Turner (zd. Anders)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 12 marzec 2008r.
Status krwi obdarzona
Numer PRN 2008031272
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Igor Turner (mąż)
Anwar Turner (syn)
Diego Turner (teść)
Melody Birmingham (teściowa)
Noel Turner (szwagierka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Pracownik Urzędu Patentów Absurdalnych (od 2033r.)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Anders
Rodzina Turner
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Cornelia Turner (zd. Anders; ur. 12 marzec 2008r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, obdarzona. Cornelia była jedyna czarownicą w rodzinie. Jej rodzice byli chirurgami.

BiografiaEdytuj

1 września 2019 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Rabbitsweetu. Jej najlepszą przyjaciółką w szkole była Azalia Percky, przyjaźń ta przetrwała nawet po za murami szkoły. Pod koniec roku szkolnego w 2025 roku zaczęła spotykać się z Igorem Turnerem, swoim przyszłym mężem. Cornelia ukończyła Flamethrower w czerwcu 2026 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

W grudniu 2026 roku wyszła za mąż za Igora, któremu w sierpniu 2027 roku urodziła syna Anwara. Cornelia od tej pory opiekowała się dzieckiem i całym domem. W 2029 roku znowu zaszła w ciążę, lecz po trzech miesiącach poroniła, po stracie dziecka wpadła w depresję, zaczynając zaniedbywać dziecko, pomocną dłoń podała Cornelii jej najlepsza przyjaciółka Azalia oraz mąż Igor. Od tej pory zaczęła wychodzić na prostą, oraz w 2033 roku rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii w Urzędzie Patentów Absurdalnych.