FANDOM

Cynthie Eveerd
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 październik 1581
Data śmierci 9 wrzesień 1631
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Gloria Eveerd (siostra bliźniaczka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca nauczycielka Śmiertelnikoznawstwa (1613-1621)
Dyrektor Flamethrower'u (1621-1631)
Dom Goldenhart
Przynależność Flamethrower
Rodzina Eveerd

Cynthie Eveerd (ur. 29 październik 1581r. - zm. 9 wrzesień 1631r.) - czarownica czystej krwi, nauczycielka, dyrektorka Flamethrower'u w latach 1621-1631. Następczyni Crackery Ballterrier. Jej portret wisiał w gabinecie dyrektora, aby pomagać radą obecnemu dyrektorowi.

BiografiaEdytuj

Cynthie Eveerd urodziła się 29 października 1581roku, w staromodnej rodzinie czarodziei czystej krwi. Cynthie wstydziła się swojej rodziny, bo według niej nie umiała zachować się w towarzystwie. Cynthie miała również siostrę bliźniaczkę Glorię. 1 września 1593 roku wraz z siostrą rozpoczęła naukę w Flamethrower'że, i obie zostały przydzielone do Goldenhartu. Według innych Cynthie była mniej inteligentniejsza i posiadała mniej magicznego talentu od siostry. Pod koniec szóstego roku zauroczyła się w życiu śmiertelników, a po ukończeniu edukacji postanowiła zamieszkać wśród śmiertelników, i przez cały rok bez magii żyć jak śmiertelniczka.

Profesor i DyrektorEdytuj

30 sierpnia 1613r. została zatrudniona jako nauczycielka śmiertelnikoznawstwa w Flamethrower'że, zdecydowała się na ten przedmiot poprzez zauroczenie bycia śmiertelniczką przez rok. W 1621 roku z wielką radością przyjęła posadę dyrektora szkoły, co było wielkim zaskoczeniem dla rodziny Cynthie. Zmarła w wieku 50 lat, 9 września 1631r.