FANDOM

Cyprian Ganpherd
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 wrzesień 1990r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1990091700
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Anabel Ganpherd (siostra)
Lara Ceanpe (żona)
Olivier Ganpherd (syn)
Rachel Ganpherd (córka)
Brenda Ganpherd (córka)
Maximus Birmingham (szwagier)
Larry Birmingham (siostrzeniec)
Alvin Birmingham (siostrzeniec)
Zdolności magiczne
Różdżka Osika, 8¾ cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Ganpherd
Ministerstwo Magii

Cyprian Ganpherd (ur. 17 wrzesień 1990r.) - czarodziej czystej krwi, starszy brat Anabel Ganpherd.

Wczesne ŻycieEdytuj

Cyprian był bardzo rozbrykanym chłopcem. Rodzice czasami mieli z nim duże kłopoty wychowawcze, ale nie mogli mu powiedzieć, że brakuje mu inteligencji czy bystrości. 1 września 2002 roku rozpoczął edukację w Flamethrower'że, gdzie został przydzielony do Prominentclawu, co dla chłopca było wielkim szokiem, ponieważ on sam uważał, że nie pasuje do tego domu. Na pierwszych zajęciach zauważył, że ma predyspozycje do zaklęć i astronomii. Miał dobre kontakty z rówieśnikami ze swojego dormitorium, ale z żadnym z chłopców się nie zaprzyjaźnił. Na trzecim roku jako przedmiot dodatkowy wybrał między innymi wróżbiarstwo, i właśnie tam poznał i zaprzyjaźnił się z Maximusem Birminghamem. Chłopcy od razu się polubili. Pod koniec roku szkolnego Cyprian zaprosił Maxa do siebie na miesiąc wakacji. Podczas wakacji jeszcze lepiej się poznali. Już w następnym roku byli najlepszymi przyjaciółmi, a ta przyjaźń przetrwała nawet gdy ukończyli szkołę.

Dalsze ŻycieEdytuj

Cyprian i Max w 2010 roku rozpoczęli pracę w Ministerstwie Magii, lecz po roku Max zmienił posadę i zatrudnił się w Magazynie "Czar". Cyprian przypuszczał, że decyzja kolegi była taka ponieważ wiedział, że Max ma wielkie skłonności do pisania. Choć zmienili miejsca pracy nadal widywali się i spędzali ze sobą wolny czas. W 2014 roku Cyprian w ministerstwie poznał o rok starszą czarownice pochodząca z rodziny śmiertelników Lare Ceanpe, w której zakochał się bez pamięci, para pobrała się po roku znajomości. W 2016 roku urodziło im się pierwsze dziecko, syn Olivier, a po kilku latach dwie córki Rachel i Brenda.