FANDOM

Daenerys Deneedno
Périgord
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 wrzesień 1138r.
Data śmierci 7 listopad 1239r
Status krwi czysta
Tytuł(y)
  • Znachor
  • Pielęgniarka
  • Profesor
  • Opiekun Goldenhartu
  • Dyrektor Flamethroweru
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 12.5 cala, włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Daenerys Deneedno (ur. 11 wrzesień 1138r. - zm. 7 listopad 1239r.) - czarownica czystej krwi. Córka jednych z pierwszych w historii wykwalifikowanych znachorów. Dyrektor Flamethrower'u w latach 1183-1238, objęła to stanowisko po Aemanu Ewishu. W czasach szkolnych została przydzielona do Goldenhartu. Miała dwa portrety w Flamethrower'że, jeden w gabinecie dyrektora, a drugi w skrzydle szpitalnym.

PracaEdytuj

ZnachorEdytuj

W 1159 roku zaczęła prace jako znachor w małej klinice prowadzonej przez jej rodziców. Była dumna z tego, że pomaga ludziom. Lecz pod koniec 1167 roku postanowiła rzucić dotychczasową pracę i zająć się czymś innym.

Pielęgniarka, nauczyciel, dyrektorEdytuj

W 1168 roku rozpoczęła prace w Flamethrower'że jako pielegniarka w skrzydke szpitalnym, funkcje prowadzila do 1171 roku, pozniej dostała propozycję od dyrektora aby zajęła stanowisko nauczyciela transmutacji. Jako nauczyciel była stanowcza ale i sprawiedliwa. Po dwóch latach została opiekunem domu Goldenharta. 1 września 1183 roku została ogłoszona dyrektorem szkoły, jako dyrektor panowała sprawiedliwie, brała pod uwagę uwagi zarządu czarodziejów lecz zazwyczaj robiła wszystko po swojemu. Od razu po przejęcia funkcji dyrektora zerwała dekret co do modlitw, czym zasłużyła się ucznią i niektorym nauczycielom. Panowała nad Flamethrowerem 55 lat, jej zastępca była Arya Feande wykładowca run, która po jej odejściu na emeryturę została dyrektorem, na którą odeszła pod koniec roku szkolnego 1238, natomiast zmarła 7 listopada 1239 roku. Po śmierci zostały stworzone dwa portrety Daenerys, jedno w skrzydle szpitalnym, a drugi w gabinecie dyrektora. Oba stworzono aby pomagała obecnej pielęgniarce i dyrektorowi.