FANDOM

Dafnis Grey (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 12 wrzesień 1886r.
Data śmierci 4 luty 1999r. (112l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1886091210
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina August Warren I (ojciec)
Johanna Burnett (matka)
Lauren Warren (siostra)
Michael Warren (brat)
Gaite Warren (siostra)
Howard Warren (brat)
Geoffrey Grey (mąż)
Gordon Grey (syn)
Kevin Grey (syn)
Ciaran Grey (syn)
Winnie Grey (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Irlandzkie Ministerstwo Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Grey
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Dafnis Grey (zd. Warren; ur. 12 wrzesień 1886r. - zm. 4 luty 1999r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Geoffrey'a Greya, oraz matka Gordona, Kevina, Ciarana i Winnie.

BiografiaEdytuj

Dafnis Warren urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Była drugą córką Augusta Warrena I i Johanny Burnett, oraz siostrą Lauren, Michaela, Gaite i Howarda. W latach 1898-1905 uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Dafnis podczas nauki interesował się przede wszystkim starożytnymi runami.

8 lipca 1905 roku rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Magicznych Wypadków i Kolizji lecz po dwóch miesiącach przeniosła się do Kwatery Głównej Zmywaczy Magii. W 1908 roku zaczęła spotykać się ze znachorem Geoffrey'em Grey'em, za którego wyszła za mąż we wrześniu 1911 roku. Dafnis i Geoffrey z biegiem lat doczekali się czwórki potomstwa - trzech synów i córki.

Dafnis miała bardzo dobry kontakty ze swoją starszą siostrą Lauren, która mieszkała w Ameryce. Była matką chrzestną jej najstarszego syna Emmetta. Bardzo często odwiedzała siostrę w USA, starała się być conajmniej raz w miesiącu na dwa, trzy dni.

Dafnis w 1966 roku odeszła na emeryturę zaczynając więcej czasu spędzać wśród rodziny. Była uważana za dobrego ducha całej rodziny Warren i Grey. Zmarła z przyczyn naturalnych w 1999 roku, mając 112 lat.