FANDOM

Dakota Nett (zd. Chamberlain)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 listopad 1976r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1976111852
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Duncan Chamberlain Jr (ojciec)
Isabella Cesengrose (matka)
Everest Chamberlain (brat)
Annabella Chamberlain (siostra)
Herbert Nett (mąż)
Martin Nett (syn)
Victor Nett (syn)
Lauren Nett (córka)
Binistorus Nett (teść)
Abigail Montez (teściowa)
Isabella Nett (szwagierka)
Olga Nett (szwagierka)
Jelena Cesengrose (ciotka)
Christopher Cesengrose (wuj)
Duncan Chamberlain Sr (dziadek)
Aniela Warren (babcia)
Clemens Cesengrose (dziadek)
Tsareena Borrow (babcia)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Biuro Główne Sieci Liffe (od 1996r.)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Chamberlain
Rodzina Nett
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Dakota Nett (zd. Chamberlain; ur. 18 listopad 1976r.) - czarownica czystej krwi. Urodziła się w rodzinie czarodziejów Chamberlain. Żona Herberta Netta, oraz matka Martina, Victora i Lauren.

BiografiaEdytuj

Była córką Duncana Chamberlaina Jr i Isabelli Cesengrose, oraz starsza siostra Everesta i Annabelli. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1988-1995, gdzie trafiła do Prominentclawu. Na trzecim roku wybrała zajęcia z starożytnych run, opieki nad magicznymi stworzeniami oraz wróżbiarstwo. Podczas opieki nad magicznymi stworzeniami uratował ją przed stadem centaurów chłopiec ze Spectrumtire Herbert Nett, który później tłumaczył się kolegą, że uczynił to przez przypadek. Od tego momentu Nett zaczął robić psikusy Dakocie, która była na językach znajomych, gdyż uważali, że Sabegon podrywa dziewczynę. Po ukończeniu szkoły owe plotki okazały się prawdą, gdyż Herbert wysłał Dakocie list w której wyznał jej to co do niej czuje. Dakota zignorowała owe wyznanie i starała się zająć się już dorosłym życiem.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1996 roku rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Biurze Głównym Sieci Liffe. Pewnego dnia, do biura zawitał Herbert nalegając, aby połączyć kominek w jego domu z kominkiem w jego biurze. Ową prośbę złożył z wielką frustracja i zażenowaniem, lecz gdy dostrzegł, że za biurkiem siedzi Dakota, poczerwieniał i zmienił ton. Prośbę Netta Dakota od razu odrzuciła i kazała opuścić biuro przy czym lekko się uśmiechając, gdyż po ostatnim spotkaniu z Nettem stwierdziła, że chłopak zmienił się. Dopiero po tygodniu nekania i próśb spotkań Dakota zgodziła się, i spotkała się z Herbertem w pubie pod Oskubaną Sową. Para od tego czasu zaczęła się spotykać, a w sierpniu 2000 roku pobrali się, a w październiku 2001 roku na świat przyszedł ich pierwszy syn Martin. Para w następnych latach doczekała się jeszcze dwójki dzieci, kolejnego syna Victora i córki Lauren.