FANDOM

Dalphia Warren (zd. Hiffon)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 czerwiec 1654r.
Data śmierci 29 lipiec 1720r. (66l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Caleb Allan Warren mąż
Celesta Warren córka
Cyrus Warren wnuk
Deanwar Warren teść
Helga Blue teściowa
Arianna Warren szwagierka
Kordian Land szwagier
Helen Land siostrzenica
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Hiffon
Rodzina Warren

Dalphia Warren (zd. Hiffon; ur. 11 czerwiec 1654r. - zm. 29 lipiec 1720r.) - czarownicą czystej krwi. Małżonka Caleba Allana Warrena, z którym miała córkę Celeste.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czystej krwi. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1665-1672, gdzie trafiła do Goldenhartu. Była utalentowaną w historii magii i starożytnych runach.

Dlasze ŻycieEdytuj

Do razu po ukończeniu szkoły wyszła za mąż za swoją szkolną miłość, za Caleba Allana Warrena. Mieli na samym początku dość spore spięcie, gdyż Caleb pasjonował się magicznymi stworzeniami, a Dalphia poprostu się ich bała. Ostatecznie zgodziła się na przygarnięcie kuguchara o bystrym spojrzeniu, lecz nie skończyło się wyłącznie na koncie. Po kilku miesiącach w ich ogrodzie zamieszkały pegazy, które Caleb dostał od swojego wuja. Po roku w ich domu było już trzynaście zwierząt, które Dalphia starała się zaakceptować. Dopiero w grudniu 1675 roku Dalphia zabroniła mężowi na nowe zwierzęta, gdyż urodziła im się córka Celesta, która już jako mały berbeć ciągnęło do zwierząt. W 1676 roku wraz z mężem postanowili zaaplikować się osierocona siostrzenica Caleba Helen, gdyż jej rodzice zmarli w straszny sposób.

Dalphia zmarła na skutek niewydolności nerek 29 lipca 1720 roku, mając 66 lat.