FANDOM

Darken
Darken
to bardzo obrzydliwe istoty, przypominające ludzi. Byli strażnikami w więzieniu dla czarodziei, Dearktiness.

Wygląd i włąściwościEdytuj

Darkeni byli dość potężnymi istotami, z powykrzywianymi twarzami, dużymi szare oczy z wąskimi źrenicami. Mieli tekże długie ręce. Nie posiadali różdżek, tylko długie kije, lub baty. Darkeni osiągają wielkość do około jeden i pół metra. Są jednak okryci czarnym lub kasztanowymi, postrzępionym płaszczem, okrywającym całe ich ciało, pozostawiając nieodsłonięte jedynie ręce i łysą głowę w ze sterczącymi uszami, oraz duże owłosione krosty i narośle. Darkeni mają również owłosione stopy bez obuwia.

Darkeni, nigdy nie opuszczają stanowiska swojej pracy, zazwyczaj ślinią się na widok nowych więźniów. Mówią dziwnym, świszczącym, piskliwym głosem, niektórzy są zgarbieni. Darkeni bardzo lubią torturować nie tylko więźniów.

Obrona przed darkenamiEdytuj

Darkena można zabić jedynie zaklęciem niewybaczalnym. Podczas tortur zaklęciem Aflictio pęka ich klatka piersiowa w ciągu kilku chwil. Inne zaklęcia nie działają na nich.

RozmnażanieEdytuj

Darkeni nie posiadają żadnej płci. Każdy rozmnaża się samoistnie kiedy osiągnie dwa lata. Darkeni "rodzą" się w oślizgłych żylastych błonach w ziemi.

PokarmEdytuj

Darkeni żywią się trupami. Gdy jakiś więzień umiera, zjadają go. Choć w 1782 roku Ministerstwo Magii zabroniło im na to. Żywią się także zepsutym mięsem, zepsutymi owocami i warzywami.

InformacjeEdytuj

  • Pokrycie ciała: Płaszcz
  • Wysokość: ok. 1.5 metra
  • Specjalność: Wprowadzanie więźniów do obłędu, uwielbiają torturować żywe istoty
  • Kolor płaszcza: Czarny/Kasztanowy
  • Klasyfikacja Ministerstwa Magii: XXXX
  • Hodowanie: Jak najbardziej NIE!