FANDOM

Darla Hestia Uley
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 sierpień 2031r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Dorian Uley (ojciec)
Hestia Queen (matka)
Thomas Uley (brat)
Carmen Cserbud (ciotka)
Conrad Cserbud (wuj)
Katherina Cserbud (kuzynka)
Thomas Queen (dziadek)
Anetha Waddley (babcia)
Zdolności magiczne
Różdżka Lipa, 9.1/4 cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Uley
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Darla Hestia Uley (ur. 13 sierpień 2031) - czarownica półkrwi. Jej matka była półkrwi, a ojciec obdarzonym.

BiografiaEdytuj

Darla urodziła się na początku sierpnia 2031 roku jako córka Doriana Uley'a i Hestii Queen. Miała również starszego brata Thomasa. Darla 1 września 2042 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas przydziału trafiła do Prominentclawu. Tam zaprzyjaźniła się z Leną Bancott, poznały się przy stole Pufonów. Darla interesowała się transmutacją i obroną przed czarną magią.

RelacjęEdytuj

Rodzice: Dorian i Hestia UleyEdytuj

Była bardzo kochana przez rodziców. Ojciec pieszczotliwie nazywał ją Dari, z którym miała najlepszy kontakt. Hestia bardzo często czegoś zabraniała jej, ale gdy zwróciła się z tą samą sprawą do ojca zawsze dostawała zgodę.

Brat: Thomas UleyEdytuj

Jak to zazwyczaj bywa wśród rodzeństwa mieli ze sobą większe i mniejsze zgrzyty nieporozumień. Ale potrafili dobrze się bawić w swoim towazystwie, a Darla zawsze mogła liczyć na jego wsparcie czy pomoc. W Flamethrower'że pomagał jej czasami przy pracach domowych, czy tłumaczył niektóre pojęcia.

Lena BancottEdytuj

Były najlepszymi koleżankami, bywało również, że sypialy w jednym łóżku w swoim dormitorium. Zawsze razem. Uwielbiały przesiadywać przed kominkiem i plotkować.

Magiczne zdolnościEdytuj

  • Transmutacja: był to jeden z przedmiotów, który najbardziej podszedł do gustu Darli. Potrafiła jako jedna z niewielu swoich rówieśników, w dość szybkim tepie pszetransmutować jeden przedmiot w drugi, choć nie zawsze w odpowiednim rezultatem. Potrafiła skutecznie skupić się na wyznaczonym punkcie i szybko opanowujac teorie zaklęcia.
  • Obrona przed czarną magią: kolejny przedmiot z którym Darla dawała sobie radę, choć nie raz miała z nim duże trudności. Jednak nie podawała się i na kolejnych zajęciach rzucała perfekcyjnie zaklęcie, z którym wcześniej miała problemy.