FANDOM

David Coleyd
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 czerwiec 2007r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2007060982
Tytuł(y) Zielarz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Tay Coleyd (ojciec)
Glynnis Frye (matka)
Tyffany Coleyd (siostra)
Ilsa Coleyd (siostra bliźniaczka)
Frederick Coleyd (dziadek)
Elizabeth Birmingham (babcia)
Jim Frye (dziadek)
Amelia Hood-Frye (babcia)
Claire Ascaride (żona)
Josette Coleyd (córka)
Thierry Coleyd (syn)
Clovis Coleyd (syn)
Bernard Coleyd (wuj)
Jamie Clamson (ciotka)
Stanley Coleyd (kuzyn)
Selvion Coleyd (kuzyn)
Siena Coledy (kuzynka)
Jenny Coleyd (kuzynka)
Rick Frye (wuj)
Layla Fideldoy (ciotka)
JD Frye (kuzyn)
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Coleyd

David Coleyd (ur. 9 czerwiec 2007r.) - czarodziej półkrwi. Jedyny syn Tay'a Coleyda i Glynnis Frye, oraz brat Tyffany i brat bliźniak Ilsy. Zielarz.

BiografiaEdytuj

David rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower 1 września 2018 roku, gdzie trafił do Goldenhartu. David interesował się zielarstwem. W swoim dormitorium miał sporą kolekcję magicznych ziół i roślin, których sadzonki dostał od profesora Uematusa. David w 2020 roku dowiaduje się z listu od matki, że ich ojciec zszedł na zła drogę i dołączył do zwolenników Lord Vanhensinga. David od tego momentu uważał na każde słowo, kiedy rozmawiali o rodzinie. Wstydził się tego, że jego ojciec jest urkiem. Po ukończeniu szkoły w czerwcu 2025 roku w rodzinnym domu otworzył własną cieplarnie, w której zaczął hodować swoje rośliny. Na początku 2026 roku wyjechał do Francji aby tam zacząć badać magiczne rośliny. Podczas podróży to kraju poznał francuską czarownicę Claire Ascaride, którą również mocno pasjonowała się magicznymi roślinami jak on sam. Po miesiącu David przeprowadził się do Francji. Para pobrała się w 2027 roku, a w 2028 na świat przyszła ich pierwsze dziecko, córka Josette, a następnie z biegiem kolejnych lat doczekali się dwóch synów Thierry'ego i Clovisa.