FANDOM

Desdemona Montez (zd. Hooley)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 styczen 1895r.
Data śmierci 23 październik 1994r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Florian Hooley (brat)
Tribus Montez (mąż)
Odessa Montez (córka)
Marisa Montez (córka)
Michael Birmingham (zięć)
Brad Birmingham (zięć)
Colin Birmingham (wnuk)
Taylor Birmingham (wnuk)
Elizabeth Birmingham (wnuczka)
Hayley Birmingham (wnuczka)
Bryan Birmingham (wnuk)
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, 12¼ cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Hooley
Rodzina Montez
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Desdemona Montaz (zd. Hooley; ur. 30 styczeń 1895r. - zm. 23 październik 1994r.) - czarownica półkrwi, pochodząca ze Szkocji. Jej dom rodzinny znajdował się nad jeziorem, dzięki czemu Desdemona potrafiła świetnie pływać.

Wczesne ŻycieEdytuj

Desdemona urodziła się w rodzinie mieszanej matka czarownica, a ojciec śmiertelnik, miała młodszego brata Floriana, który był charłakiem, przez ten fakt rodzice Desdemony rozeszli się. Rodzeństwo wychowywała matka. 1 września 1906 roku rozpoczęła edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Goldenhartu. Podczas edukacji interesowała się chitchdeyem, dzieki czemu mogła podziwiać wyczyny na miotle Tribusa Monteza, w którym się podkochiwała. Na piątym roku zdała na doskonałych ocenach SUMy, a na ostatnim, siódmym, podczas owutemów najgorzej wypadła z eliksirów.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu edukacji rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii, w Departamecie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. W 1916 roku zaczęła spotykać się ze swoją szkolną miłością, Tribusem Montazem, ponieważ zrobiła pierwszy krok, specjalnie oglądając go sokiem. Para pobrał się 1921 roku. Z biegiem lat doczekali się dwójki dzieci, blizniaczek: Odessę i Marisę. Zmarła 23 października 1994 roku, z przyczyn naturalnych.

WyglądEdytuj

Desdemona miała promienny uśmiech, duże kasztanowa oczy i kręcono brązowo rude włosy. Była średniego wzrostu.