FANDOM

Diego Turner
Informacje biograficzne
Data urodzenia 27 listopad 1977r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Martin Turner (ojciec)
Holly Turner (matka)
Stephan Turner (brat)
Roxanna Abstrong (szwagierka)
Glenda Turner (bratanica)
Melody Birmingham (żona)
Noel Turner (córka)
Igor Turner (syn)
Kurt Turner (wuj)
Ingrid Turner (ciotka)
Dagmara Turner (kuzynka)
Jill Turner (kuzynka)
Mary Turner (kuzynka)
Barry Turner (kuzyn)
Taylor Birmingham (teść)
Rebecka Starbron (teściowa)
Melany Birmingham (szwagierka)
Misty Birmingham (szwagierka)
Rose Quirmen (szwagierka)
Zdolności magiczne
Różdżka Dereń, 13.1/4 cala, pióro feniksa, sztywna.
Pozostałe informacje
Przynależność Rodzina Turner
Uniwersytet Magii Trollformler

Diego Turner (ur. 27 listopad 1977r.) - czarodziej czystej krwi. Uczeń Uniwersytetu Magii Trollformler w latach 1989-1996.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Diego urodził się pod koniec listopada 1977 roku, jako drugi syn Martina i Holly Turner, oraz statszego brat Stephana. Diego rozpoczął magiczną edukację 1 wrzesnia 1989 roku w Uniwersytecie Magii Trollformler. Tam uczęszczał do czerwca 1996 roku, w trakcie nauki jego największą pasją stała się Wiedza o Magicznych Miejscach i Rytuałach, jest to przedmiot nauczany właśnie w Trollfoemler.

Dalsze ŻycieEdytuj

Zaraz po ukończeniu szkoły ruszył we własną wyprawę dookoła świata, gdy trafił do Albanii. Tam napotkać uroczą czarownice Melody Birmingham. Lecz od razu zmienił o niej zdanie, gdyż nie lubił jak dziewczyna robi pierwszy krok. Melody nie dawała za wygraną, a Diego coraz bardziej to przeszkadzało. Postanowił więc opuścić to miejsce, a przy okazji natrętne dziewczynę. Kolejnym przystankiem Diego była Nowa Zelandia, ale dostał wiadomość, że jego kuzyn Barry żeni się, a on sam jest zaproszony jako świadek na jego ślubie. Więc w 1999 roku pojawił się na uroczystości, ku jego zaskoczeniu na ślubie była również i Melody, która zdołał już trochę poznać w podróży. Oskarżył ją, że go śledzi, lecz po chwili okazało się, że dziewczyna jest kuzynka Hanny, panny młodej. Od słowa do słowa, zaczęli się wspólnie świetnie bawić, i że są bratnimi duszami. Od wspólnej uroczystości zaczęli się spotykać. Gdy w 2002 roku pobrali się. Po dwóch latach na świat przyszło ich pierwsze dziecko, córka Noel, a następnie syn Igor.