FANDOM

Dineo Montez
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 maj 1991r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1991051560
Tytuł(y) więzień Dearktiness
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Victor Dineo Montez (ojciec)
Velma Wellington (matka)
Greta Montez (siostra)
Melinda Montez (siostra)
Judy Fince (żona)
Marietta Montez (córka)
Kevin Montez (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 11¼ cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca aktor
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Dearktiness

Dineo Montez (ur. 15 maj 1991r.) - czarodziej czystej krwi członek klanu Montezów. Uważany w 2020 roku w Magazynie Czar za najbardziej atrakcyjnego czarodzieja w ostatnim stuleciu.

BiografiaEdytuj

Dineo Montez był najmłodszym, a zarazem jedynym synem Victora Dineona Monteza i Velmy Wellington. Dineo miał również dwie starsze siostry Gretę i Melindę. Już jako pięciolatek był niespotykanie urodziwy, przez co uwielbiały go przyjaciółki matki. A wieku dziesięciu lat był obiecany córką owych przyjaciółek. Do Flamethrower'u trafił 1 września 2002 roku, gdzie jak cala jego rodzina został przydzielony do Goldenhartu. Na piątym roku był obiektem wzdychań większość dziewcząt w szkole. Przez siedem lat nauki miał dziewięć dziewczyn i to nie raz dwie jednocześnie. Jednak po ukończeniu edukacji żadne związki nie przetrwały poza murami szkoły.

Dalsze życieEdytuj

Dineo po ukończeniu Flamethrower'u nie mógł znaleźć pracy w świecie czarodziei, gdy pewnego razu jak przechadzał się po ulicach Londynu natrafił na niego producent filmowy proponując mu role w swoim najnowszym filmie. Dzięki niezwykłemu imieniu i urodzie Dineo już po pierwszej premierze został bardzo sławnym człowiekiem. Świat czarodziei dowiedział się o tym dopiero po pół roku po premierze, co było wielkim skandalem, a o mało co nie został wydziedziczony z rodu. W 2014 roku już wiele czarownic wzdychało na jego widok, nie tylko młodych ale i również w podeszłym wieku. Wiele również oddawało mu swoje wdzięki, ale Dineo nie interesował się nimi. Jednak po kilku miesiącach napotkał na swojej drodze urodziwa czarownice Judy Fince. W obawie, że umówi się z nim tylko dlatego, że jest rozpoznawalny nie zagadnął do niej. Lecz okazało się, że gdy zrobił pierwszy krok dziewczyna w ogolę nie wie kim Dineo jest i nigdzie go nie widziała. Przez co Dineo zakochał się w niej gdyż była inna niż wszystkie dziewczęta.

RodzinaEdytuj

Dineo oświadczył się Judy w 2015 roku podczas szóstej rocznicy ślubu swojej siostry Melindy. Po roku pobrali się. Para miała ze sobą dwójkę dzieci: córkę Mariettę i syna Kevina. Niestety Kevin zmarł 19 sierpnia 2031 roku, gdyż został poturbowany przez rozwścieczone stado centaurów, gdy wraz z rodzina wyjechał na biwak. Dineo przez ten fakt zrobił wielka awanturę w Ministerstwie Magii, przez co został osadzony na dwa miesiące w Dearktiness, wiezienia dla czarodziejów. Od tej pory nie ufał już za grosz ministerstwu.