FANDOM

Dorian Uley
Informacje biograficzne
Data urodzenia 16 marzec 2002r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Carmen Uley (siostra)
Hestia Queen (żona)
Thomas Uley (syn)
Darla Uley (córka)
Conrad Cserbud (szwagier)
Katherina Cserbud (siostrzenica)
Thomas Queen (teść)
Anetha Waddley (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Kasztanowiec, 10.2/3 cala, włókno ze smoczego serca, nieco giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Uley
Ministerstwo Magii

Dorian Uley (ur. 16 marzec 2002r.) - czarodziej czystej krwi. Starszy brat Carmen Uley. Małżonek Hesti Queen.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Urodził się w połowie marca 2002 roku. 1 września 2013 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Na trzecim roku zaczął uczyć się numerologii i opieki nad magicznymi stworzeniami. Na czwartym roku wpadła mu w oko jedna z czarownic ze swojego domu, ale podszedł do niej dopiero podczas nauki do egzaminów końcowych na piątym roku. Hestia Queen w której się podkochiwał okazało się, że jest w tym samym wieku co on, ale urodziła się we wrześniu. Po ukończeniu edukacji podczas wakacji w 2020 roku poprosił Hestie o rękę, która z radością przyjęła oświadczyny.

Dalsze ŻycieEdytuj

Dorian zamieszkał z Hestią w małym mieszkaniu wśród śmiertelników. Razem rozpoczęli pracę w Ministerstwie Magii w tym samym departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów lecz na innym dziale. Dorian był w Międzynarodowym Urzędzie Handlu Magicznego. W 2026 roku Dorian ożenił sie z Hestią. A w maju 2028 roku urodził im się syn Thomas, imię odziedziczył po ojcu Hestii, a po trzech latach urodziła mi się córka Darla. Rodzina nadal mieszkała wśród śmiertelników, lecz w większym mieszkaniu.