FANDOM

Drasilla McCoy
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 czerwiec 1974r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1974062537
Tytuł(y) wokalistka
autorka tekstów
Pseudonim(y) Drasilla McCoco
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Flint Matlock (pierwszy mąż)
Angus Parkes (drugi mąż)
Demelza Parkes (córka)
Eloise Parkes (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca piosenkarka
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina McCoy
Rodzina Matlock
Rodzina Parkes

Drasilla McCoco (właśnie: Drasilla McCoy) (ur. 25 czerwiec 1974 r.) - czarownica półkrwi. Słynna piosenkarka znana na całym świecie magii. Wokalistka szkolnego zespołu Beautisouls, gdzie po ukończeniu szkoły śpiewaka z zespołem w MAGUSie śpiewając na początku covery znanych zespołów w świecie czarodziei. Swoją solową karierę rozpoczęła w 1996 roku, gdzie zadebiutowała swoim pierwszym własnym numerem, pod tytułem: Eliksir szalonej miłości. W późniejszych latach występowała między innymi w Francji i Nowym Jorku.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Urodziła się w rodzinie półkrwi. Jej ojciec był czarodziejem czystej krwi, a matka półkrwi. Już mało mała dziewczynka wykazywała zdolności wokalne. 1 września 1985 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Goldenhartu. Po zgodzie dyrektora Nichollsa na swoim piątym roku stworzyła swój zespół, który nazwała Beautisouls występowała tam z dwoma koleżankami, które tworzyły chórek. Swój pierwszy występ miały pod koniec tego samego roku podczas uczty powitalnej, i tak do końca nauki występowały podczas każdej uczty (powitalnej i pożegnalnej) oraz podczas różnych świąt obchodzących w Flamethrower'że (na boże narodzenie śpiewały komendy). Po ukończeniu szkoły w czerwcu 1992 roku, dziewczęta postanowiły podbić rynek muzyczny całego świata zaczynając śpiewać covery znanych zespołów w Czarodziejskim Radiu MAGUS.

KarieraEdytuj

Na samym początku w radiu śpiewały czyjeś piosenki, aż w 1994 roku napisała wspólnie z chórkiem swój pierwszy utwór pod tytułem: A gdyby tak zaklęcie zapomnienia?, który stał się hitem radia przez następne pół roku. Fani po tym czasie domagali się innych numerów, więc powstał kolejny utwór Droga przez łąkę mandragor, który okazał się wielką klapą. Mówiono o nim, że brzmi jakby dziewczyny straciły werwę do pracy. Przez rok zespół stracił wiele fanów i Drasilla w 1996 roku postanowiła porzucić zespół zostawiając im ich naheyejszy hit, a następnie postanowiła rozpocząć solową karierę, zmieniając swój wizerunek i nazwisko z McCoy, na McCoco. Drasilla wystąpiła w radio ze swoim debiutancki singiel Eliksir szalonej miłości, który zachwycił nie tylko słuchaczy, ale i krytyków. Piosenka sprawiła, że Drasilla stała się popularna, a fani zaczęli mówić, że Beautisouls blokowało jej prawdziwy talent.

Jej najbardziej znanymi piosenkami były: Eliksir szalonej miłości, Krok do kociołka marzeń, Hymn zranionej wiedźmy i Odcienie magii. Fani Drasilli uwielbiali ją za przemyślane i życiowe teksty, oraz jej potężny głos.

Życie prywatneEdytuj

Drasilla wyszła za mąż dwukrotnie, w 1998 roku za swojego gitarzystę Flinta Matlocka. Para rozstała się po półtora roku, gdyż Flint postanowił odejść z zespołu. Drugi raz wyszła za mąż w 2002 roku za upartego dziennikarza magazynu Czar Angusa Parkesa, który przychodził na jej koncerty i wręczał jej ogromne bukiety kwiatów, przez co zauroczył Drasille. Para w 2006 roku doczekała się bliźniaczek Demelzy i Eloise.

CiekawostkiEdytuj