FANDOM

Duncan Chamberlain Sr
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 styczeń 1923r.
Data śmierci 30 grudzień 2001r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1923012262
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Emmalyn Chamberlain (siostra bliźniaczka)
Aniela Warren (żona)
Duncan Chamberlain Jr (syn)
Isabella Cesengrose (synowa)
Dakota Chamberlain (wnuczka)
Everest Chamberlain (wnuk)
Annabella Chamberlain (wnuczka)
Blue Warren (teść)
Ellenor Connor (teściowa)
Ursula Warren (szwagierka)
Jarrot Warren (szwagier)
Felezyn Warren (siostrzeniec)
Nina Warren (siostrzenica)
Connor Warren (szwagier)
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Chamberlain

Duncan Chamberlain Sr (ur. 22 styczeń 1923r. - zm. 30 grudzień 2001r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Anieli Warren oraz ojciec Duncana Jr. Himalaista i podróżnik.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, był bratem bliźniakiem Emmalyn Chamberlain, która wyszła za mąż za brata Anieli - Jarrota. 1 września 1934 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Spectrumtire. Ukończył szkoły w czerwcu 1941 roku, a po pięciu latach ożenił się z Anielą Warren, która urodziła mu syna Duncana Jr. Po komplikacjach podczas porodu Aniela nie mogła więcej zajść w ciążę, co było wielką bolączką dla Duncana, gdyż chciał posiadać dużą rodzinę.

WyprawyEdytuj

W 1948 roku wyruszył aby podbić szczyt Himalajów, po roku wrucili i zwiedził cała Szkocję. W 1967 roku ponownie wyruszył na Himalaje, lecz zdobył szczyt z drugiej strony. Małżeństwo z Aniela przechodzi w tamtym czasie kryzys i kobieta jest skłonna rozstać się z Duncanem, lecz po powrocie obiecał sobie, że wyjazd w ten góry był tym ostatnim. W 1981 roku wraz z Aniela wyruszył w podróż do Amazonii, tam wspólnie przeżyli osiem miesięcy mieszkając u tubylców, a następnie spędzili miesiąc w Nowym Jorku. Duncan zmarł z przyczyn naturalnych dnia 30 grudnia 2001 roku.