FANDOM

Edmund Queen Jr
Informacje biograficzne
Data urodzenia 26 wrzesień 1942r.
Data śmierci 13 styczeń 2025r.
Status krwi Obdarzony
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Edmund Queen Sr (ojciec)
Joanna Queen (matka)
Emma Queen (siostra)
Diana McMiller (żona)
Thomas Queen (syn)
Gerta Queen (córka)
Bradley Queen (syn)
Malcolm Queen (syn)
Robert Queen (syn)
Colin Birmingham (szwagier)
Anna Birmingham (siostrzenica)
Hanna Birmingham (siostrzenica)
Zdolności magiczne
Różdżka Brzoza, 12.5 cala, włos z ogona jednorożca, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Queen
Rodzina McMiller
Ministerstwo Magii

Edmund Queen Jr (ur. 26 wrzesień 1942r. - zm. 13 styczeń 2025r.) - czarodziej urodzony w rodzinie śmiertelników, obdarzony. Starszy brat Emmy Queen.

Wczesne ŻycieEdytuj

Edmund urodził się pod koniec września 1942 roku w rodzinie Queen, która była rodziną niemagiczną. Edmund był synem Edmunda Sr i Joanny Queen. Po ośmiu latach doczekał się rodzeństwa, siostry Emmy. 1 września 1954 roku rozpoczął edukację w Flamethrower'że, co było dla rodziny chłopca wielkim szokiem oraz dla jego samego. W Flamethrower'że został przydzielony do Prominentclawu, domu dla ludzi bystrych i kreatywnych. Na trzecim roku jego największą pasją stały się starożytne runy, z których jako jedyny z całej klasy zdobył najwyższą ocenę.

Dalsze ŻycieEdytuj

Edmund po ukończeniu edukacji zatrudnił się w rodzinnym interesie. Jego rodzice byli właścicielami kilku restauracji. Jednak po trzech latach postanowił wgłębić się w świat czarodziei, zaczynając pracę w Ministerstwie Magii. W 1965 roku zapoznał czarownice Dianę McMiller, która przybyła aby złożyć skargę na stado gnomów ogrodowych, gdyż niszczą jej plony. Edmund choć nie był z tego wydziału zaoferował jej swą pomoc. Od tej pory para zaczęła się ze sobą spotykać. Pobrali się w 1969 roku, a już po roku doczekali się pierwszego dziecka, syna Thomasa. Po kilku latach doczekali się kolejnych pociech, córki Gerty i kolejnych trzech synów: Bradleya, Malcolma i Roberta. Edmund zmarł na zawał 13 stycznia 2025 roku.