FANDOM

Edward Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 12 luty 1988r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1988021221
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Bryan Birmingham (ojciec)
Maggie Baphord (matka)
Kristin Birmingham (siostra)
Maximus Birmingham (brat)
Morgana Birmingham (siostra)
Helen Ferrey (żona)
Evelyn Birmingham (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Jabłoń, 9.5 cala, pióro feniksa, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwa Magii - Departament Nadzoru Magicznych Stworzeń (2034r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Ministerstwo Magii

Edward Birmingham (ur. 12 luty 1988r. ) - czarodziej półkrwi. Członek rodziny Birmingham. Językoznawca.

Wczesne ŻycieEdytuj

Edward urodził się jako syn Bryana Birmingham i Maggie Baphord. Edward miał również starszą siostrę Kristin i młodsze rodzeństwo Maximusa i Morganę. 1 września 1999 roku rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Goldenhartu. Podczas nauki interesował się historią magii i językoznawstwem. Na czwartym roku zaczął spotykać się z Helen Ferrey, z którą był nierozłączny. Wraz z Helen zaczął pogłębiać wiedzę o językach, i już na szustym roku potrafił porozumieć się z trytonami.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 2008 roku wyruszył na wyprawę ze swoją dziewczyną. Pod koniec półrocznej wyprawy poznał historię wiele czarodziejów w innych krajach jak i starożytne języki czarodziei i magicznych stworzeń. W 2015 roku ożenił się z Heleną. Para nadal podróżowała po całym świecie, gdzie pogłębiał wiedzę o magicznych językach i nie tylko między innymi małżeństwo potrafiła rozmawiać nie tylko z trytonami, ale również ze smokami, druzgotkami i jednorożcami, ale również i w języku niemieckim, francuskim, arabskim, portugalskim oraz polskim. Edward i Helen doczekali się potomstwa dopiero w 2026 roku, gdy oboje mieli już po trzydzieści osiem lat. Urodziła im się córka Evelyn. Cieszyli sie strasznie, że wiedza którą posiadają przejdzie w genach na dalsze pokolenia rodziny, którą stworzyli. W 2034 roku Edward rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii, w Departamencie Nadzoru Magicznych Stworzeń gdzie zdolność porozumiewania się z magicznymi stworzeniami bardzo się mu przydawała.

EtymologiaEdytuj

Imię Edward pochodzi ze staroangielskiego słowa ead, co oznacza błogosławiony oraz weard, co oznacza strzec. Imię to było nadawane wielu członkom rodziny królewskiej oraz szlachcie.