FANDOM

Elizabeth Coleyd (zd. Birmingham)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 styczeń 1954r.
Data śmierci 1 lipiec 2041r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) sokół
znachorka
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Brad Birmingham (tata)
Marisa Montez (mama)
Hayley Birmingham (siostra)
Bryan Birmingham (brat)
Frederick Coleyd (mąż)
Tay Coleyd (syn)
Bernard Coleyd (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Jabłoń, 11.5 cala, włókno ze smoczego serca, dość giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Znachor w Przychodni Magicznej:Hope (od 1971r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Rodzina Coleyd
Przychodnia Magiczna: Hope

Elizabeth Coleyd (zd. Birmingham; ur. 2 styczeń 1954r. - zm. 1 lipiec 2041r.) - czarownica półkrwi. Jej matka pochodziła ze szlachetnej rodziny Montezów, a ojciec był śmiertelnikiem.

Wczesne ŻycieEdytuj

Elizabeth urodziła się na początku stycznia 1954 roku, jako najstarsze dziecko Marisy Montez i Brada Birmingham. Po kilku latach doczekała się również dwójki rodzeństwa: siostry Hayley i brata Bryana. Elizabeth była również drugą wnuczka Tribusa Monteza i Desdemony Hooley. Elizabeth już jako mała dziewczynka była utalentowaną czarownica, uwielbiała również rozgrywki chitchdeya, mówiono że odziedziczył tą pasję po dziadku. Do Flamethroweru trafiła 1 września 1965 roku, gdzie została przydzielona do Goldenhartu, tego samego roku i do tego samego domu trafił jej kuzyn Taylor Birmingham. Elizabeth w czasach szkolnych interesowała się chitchdeyem oraz transmutacją. Na trzecim roku zasilała drużynę swojego domu, grając na pozycji sokoła.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły w 1971 roku, postanowiła pomagać ludzią zatrudniając się w rodzinnym interesie, w Przychodni Magicznej: Hope. Tam zajmowała się zakładaniem opatrunkiów i pielegnowaniem chorych. Pod koniec 1972 roku, a dokładnie w Bożonarodzeniowy wieczór zapoznała Fredericka Coleyd'a, który przeprowadził matkę z wyrostkiem robaczkowym. Para pobrała się 10 sierpnia 1976 roku, a w 1980 urodził im się syn Tay, a cztery lata później Bernard. Rodzina prowadziła spokojne życie na przedmieściach Anglii. Elizabeth zmarła 1 lipca 2041 roku, przeżywszy 87 lat.

WyglądEdytuj

Była bardzo podobną z wygladu do swojej babci Desdemony, była bardzo szczupła, posiadała wydatne kości policzkowe. Miała długie, prawie do pasa brązowo-rude włosy i niebieskie oczy.