FANDOM

Elkfard - magiczna wioska, jako jedyna w całej Irlandii zamieszkana tylko przez czarodziejów. Uczniowie Flamethroweru w wyznaczone soboty mogli ją odwiedzać.

Ukształtowanie terenuEdytuj

Elkfard położone jest niedaleko Flamethroweru, posiada niewielki lasek i strumyk.

Zabudowa i liczba ludnościEdytuj

W Elkfard zabudowę w większości stanowią wielkie domki jednorodzinne czarodziejów, jednak głównie na północy wioski znajdują się stare kamienice, pełniące role lokali socjalnych. W Elkfard mieszka 1700 czarodziejów, do najbardziej znanych należą: Colette Good, Johny Walcer, czy Antym Winthy na emeryturze.

ObiektyEdytuj

Elkfard jest też dużym skupiskiem handlowym, na wielkim targowisku znajduje się sklep odzieżowy, sklep u Cynka, z magicznymi gadżetami, rozmaite sklepy spożywcze. W samym centrum targowiska znajduje się Pub pod Czterema Polonezami, gdzie można napić się Piwa kremowego, piwa jagodowo sardynkowego, czy wielu innych trunków. Około 500 metrów za targowiskiem przy samym wyjeździe z wioski znajduje się ponury i obskurny Kozi Bar, który jest stolicą hazardu wioski.