FANDOM

Eloise Chamberlain (zd. McShane)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 marzec 1981r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1981032972
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Conor McShane (ojciec)
Suzy Craggy (matka)
Ferris McShane (brat)
Sloan McShane (brat)
Everest Chamberlain (mąż)
Philip Chamberlain (syn)
Penelope Chamberlain (córka)
Hubert Chamberlain (syn)
Marigold Chamberlain (córka)
Adriana Chamberlain (córka)
Duncan Chamberlain Jr (teść)
Isabella Cesengrose (teściowa)
Dakota Chamberlain (szwagierka)
Annabella Chamberlain (szwagierka)
Carlos McShane (dziadek)
Lucy McGregor (babcia)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Producent kosmetyków dla czarodziejów i śmiertelników
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina McShane
Rodzina Chamberlain

Eloise Chamberlain (zd. McShane; ur. 29 marzec 1981r.) - czarownica półkrwi. Małżonka Everesta Chamberlaina, oraz matka piątki dzieci - Philipa, Penelope, Huberta, Marigold i Adriany.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów półkrwi - McShane, była córką Conora McShane i Suzy Craggy. Leoise miała dwóch starszych braci Ferrisa i Sloana. Po tym jak przez rodzinę przeszedł wstszas gdy najstarszy z jej braci okazał się być charłakiem, rodzina zaczęła obawiać się, że w kolejnych pokoleniach ich członków również urodzą się charłakiem, więc postanowiono jak najdłużej ukrywać ten fakt przed światem. Rodzice przez cały czas obawiali się, że również oba może być charłakiem, lecz nie musieli długo czekać gdyż objawiła się z magią już w wieku trzech lat. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1992-1999, gdzie należała do Goldenhartu. Uwielbiała zielarstwo i eliksiry. Na trzecim roku rozpoczęła naukę wróżbiarstwa i numerologii.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły poznała Everesta Chamberlaina w którym się zakochała. Para pobrała się w 2001 roku, a następnie w późniejszych latach doczekali się piątki dzieci - dwóch synów Philipa i Huberta, oraz trzech córek Penelope, Marigold i Adriany. Eloise zajmowała się swoim olbrzymim ogrodem z magicznymi roślinami i ziołami w między czasie produkowała magiczne wywary i perfumy, oraz odrztwki do włosów i kremy. Wszystkie swoje wyroby produkowała ze swoich roślin i sprzedawała do najlepszych sklepów na całym świecie, nie tylko dla czarodziejów.