FANDOM

Elysia Garner (ur. 30 styczeń 2008r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Chrisa Chapina, ale pozostała przy swoim nazwisku, nie przyjmujac nazwiska męża. Być może dlatego, że była znaną autorką bestselerów i bajek dla dzieci. Elysia i Chris mieli tylko dwóch synów: Rowena i Richarda.

BiografiaEdytuj

Elysia urodziła się w czarodziejskiej rodzinie czystej krwi. Jej ojciec była pracownikiem Ministerstwa Magii, a matka pracowała jako opiekunka do dzieci i osób starszych. W 2019 roku rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Goldenhartu. Swoje dormitorium dzieliła z Kate Perry, Biancą Sewell i Emmą Fillmore, ale miała z nimi tylko bardzo dobre kontakty. Jednak jej najlepsza przyjaciółką była Buchonka, Karen Brody. Jej największa pasją była transmutacja i numerologia, a najbardziej nie lubiła astronomii.

Dalsze życieEdytuj

Po ukończeniu edukacji zajęła się pisaniem. Już po dwóch latach napisała dwie bajki dla dzieci: „Różdżka Bebe” i „Dwie wróżki”. 24 grudnia 2029 roku wyszła za mąż za Chrisa Chapina i urodziła mu po czterech latach syna Rowena, a później po dwóch latach Richarda. Jej największym bestselerem była powieść „Magowie czterech żywiołów”, powieść ta powstała w 2041 roku.