Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Emi Freeman (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 marzec 1979 r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1979031570
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Nels Warren (ojciec)
Ayana Uchida (matka)
Risa Warren (siostra)
Craig Warren (brat)
Karl Freeman (mąż)
Gregory Freeman (syn)
Marcella Freeman (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Bank Overgrow (1999r.)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Freeman
Ulica Północna
Bank Overgrow

Emi Freeman (zd. Warren; ur. 15 marzec 1979r.) - czarownica czystej krwi. Jej matka była Japonką, a ojciec Brytyjczykiem.

Biografia[]

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Była córką Nelsa Warrena i Ayany Uchida. Emi miała dwójkę rodzeństwa Rise i Craiga1 września 1990 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas przydziału trafiła do Prominentclawu. Na trzecim roku rozpoczęła naukę trzech dodatkowych przedmiotów, starożytnych run śmiertelnikoznawstwa i opieki nad magicznymi stworzeniami. 6 grudnia 1995 roku poznała rok starszego czarodzieja z Goldenhartu Karla Freemana, w którym zakochała się bez pamięci. Naukę w Flamethrowerże ukończyła w czerwcu 1997 roku.

Dalsze Życie[]

W 1999 roku wyszła za mąż za Karla, oraz rozpoczęła pracę w Banku Overgrow na ulicy Północnej, na dziale obsługi klienta. Jej zadaniem było sprawdzenie danych osobowych czarodzieja i zaprowadzenie do odpowiedniej skrytki. Emi i Karl w 2003 roku doczekali się pierwszego dziecka, syna Gregory'ego, a w 2006 roku córki Marcelli.