FANDOM

Emily Warren (zd. Blow)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 26 styczeń 1850r.
Data śmierci 29 czerwiec 1948r. (98l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Hattie Blow (matka)
Aron Warren (mąż)
Melisandra Warren (córka)
Florian Warren (syn)
Brianne Warren (córka)
Hugh Fiennes (zięć)
Emma Fiennes (wnuczka)
Garrett Fiennes (wnuk)
Philippa Fiennes (wnuczka)
Amy McClerry (synowa)
Serena Warren (wnuczka)
Charles Speleers (zięć)
Caitriona Speleers (wnuczka)
Malcolm Speleers (wnuk)
Violet Speleers (wnuczka)
Wyatt Speleers (wnuk)
Ivyann Speleers (wnuczka)
Gideon Blow (wuj)
Amy Blow (ciotka)
Regulard Warren (teść)
Paige Relly (teściowa)
Franklin Warren (szwagier)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Blow
Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Emily Warren (zd. Blow; ur. 26 styczeń 1850r. - zm. 29 czerwiec 1948r.) - czarownica czystej krwi. Jasnowidz. Żona Arona Warrena, oraz matka Melisandry, Floriana i Brianne.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Blow, w której od stuleci pochodzą praktycznie sami jasnowidzowie. Emily była córką Hattie Blow. Hattie miała Emily z nieznanym nikomu czarodziejem czystej krwi. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1861-1868, gdzie podczas przydziału trafiła do Rabbitsweetu jak praktycznie cała rodzina Blow. Emily bardzo lubiła zajęcia z obrony przed czarną magią, a od trzeciego roku opiekę nad magicznymi stworzeniami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Emily sierpniu 1868 roku postanowiła zatrudnić się w Ministerstwie Magii, podczas odwiedzin siedzimy ministerstwa natrafiła na Arona Warrena. Od tego spotkania zaczęli się ze sobą spotykać. Aron bardzo się spodobał Emily, do tego stopnia, że zakochała się w nim od pierwszego spojrzenia. Po kilku rozmowach z różnymi urzędnikami w ministerstwie ostatecznie dostała pracę w Departamencie Nadzoru Magicznych Stworzeń. Emily w 1872 roku wychodzi za mąż za Arona, a w lipcu 1873 roku urodziła mężowi pierwsze dziecko, córkę Melisandre, która odziedziczyła dar jasnowidzenia po Emily. Para długi starała się o kolejne dziecko. Dopiero w 1879 roku na świat przyszedł ich pierwszy i jedyny syn Florian. A w listopadzie 1884 roku Emily urodziła Aronowi drugą córkę Brianne, która ku zaskoczeniu całej rodziny urodziła się jako zmieniacz. Emily zmarła z przyczyn naturalnych 29 czerwca 1948 roku, mając 98 lat.