FANDOM

Emma Birmingham (zd. Queen)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 luty 1950r.
Data śmierci 30 grudzień 2035r.
Status krwi obdarzona
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Edmund Queen Sr (ojciec)
Joanna Queen (matka)
Edmund Queen Jr (brat)
Colin Birmingham (mąż)
Anna Birmingham (córka)
Hanna Birmingham (córka)
Michael Birmingham (teść)
Odessa Montez (teściowa)
Taylor Birmingham (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Olcha, 11.3/4 cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Redaktor w Magazynie Czar
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Queen
Rodzina Birmingham
Magazyn Czar

Emma Birmingham (zd. Queen; ur. 4 luty 1950r. - zm. 30 grudzień 2035r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, obdarzona. Małżonka Colina Birmingham, szwagierka Taylora Birmingham.

Wczesne ŻycieEdytuj

Emma urodziła się na początku lutego, jako drugie dziecko Edmunda Sr i Joanny Queen. Emma miała starszego o osiem lat brata Edmunda Jr, który również jak ona posiadał magiczne zdolności. Emma uczęszczała do publicznej szkoły podstawowej śmiertelników, lecz 1 września 1961 roku rozpoczęła edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Prominentclawu. Zupełnie jak jej starszy brat. Emma miała sporą wiedzę magiczną, ale była przy tym bardzo nieśmiała. Przez co starała się nie wychodzić poza grupę rówieśników. Podczas testów czy odpowiedzi ustnych czasami specjalnie udzielała błędnych odpowiedzi, choć znała poprawną odpowiedź. Jednak w porę nauczyciele dostrzegli to, dzięki czemu wytłumaczyli jej, że nie musi ukrywać się ze swoją wiedzą. Pod koniec pierwszego roku była jedną z garstki swoich rówieśników, którzy otrzymali najlepsze oceny z egzaminów pod koniec roku. Na czwartym roku zapoznala Colina Birminghama, który w ogóle nie zwracał na nią uwagę. Emma zdobyła na piątym roku wszystkie sumy jakie sobie zaplanowała, a na siódmym zaliczyła owutemy.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1967 roku rozpoczęła pracę w magazynie Czar, tam była jako pomocnik dla całej redakcji, w szybkim czasie stała się prawą ręką jednego z ważnych redaktorów. Pewnego dnia w Ministerstwie Magii natknęła się na swoją szkolną sympatię Colina Birmingham, który wreszcie ją dostrzegł, a dokładnie w styczniu 1968 roku wyszła za niego za mąż. Para doczekała się dwóch córek: Anny i Hanny. Emma odeszła 30 grudnia 2035 roku.