FANDOM

Emmalee Warren (zd. Bennett)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 wrzesień 1744r.
Data śmierci 15 grudzień 1840r. (96l.)
Status krwi Czysta
Tytuł(y) Profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Isaac Warren (mąż)
Janice Warren (córka)
Adler Warren (syn)
Pearl Warren (córka)
Albert Warren (teść)
Ruth Edgerton (teściowa)
Lionel Warren (szwagier)
Zdolności magiczne
Animag czarny łabędź
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Bennett
Rodzina Warren
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Emmalee Warren (zd. Bennett; ur. 22 wrzesień 1744r. - zm. 15 grudzień 1840r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Isaaca Warrena, oraz matka Janice, Adlera i Pearl.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Emmalee urodziła się w zwyczajnej rodzinie czarodziei czystej krwi, która nie brała na pierwsze miejsce pochodzenie i status krwi. Jej przodkowie pochodzili z USA, a jej dziadek wyemigrował do Anglii w 1720 roku. Uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1756-1763, gdzie podczas przydziału trafiła do Prominentclawu. Emmalee interesowała się transmutacją, a w 1763 roku została animagiem, przybierając postać czarnego łabędzia.

Dajsze ŻycieEdytuj

W 1765 roku poznała Isaaca Warrena, za którego po pięciu miesiącach wyszła za mąż. Para po roku doczekała się pierwszego dziecka, córki Janice, a po kolejnych latach dwóch kolejnych dzieci, syna Adlera i drugiej córki Pearl. W 1776 roku rozpoczęła pracę w Flamethrower'że jako wykładowca transmutacji, funkcję tą prowadziła do czerwca 1793 roku. A następnie zaczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Patentów Absurdalnych, gdzie pracowała do końca swoich dni. Zmarła 15 grudnia 1840 roku, mając 96 lat.