FANDOM

Emmanuel Mox
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 lipiec 1813r.
Data śmierci 24 luty 1926r. (112l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1813071366
Tytuł(y) Reprezentant Flamethroweru w Turnieju Trzech Różdżek (IV miejsce)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Antorn Mirton Mox (ojciec)
Maura DeLaughter (matka)
Lusamine Peck (żona)
Russet Mox (syn)
Diantha Mox (córka)
Tobias Mox (syn)
Radley Mox (wuj)
Cosette Hymes (ciotka)
Rhonda Mox (kuzynka)
Colress Mox (kuzyn)
Fletcher DeLaughter (wuj)
Jill Winner (ciotka)
Strother DeLaughter (kuzyn)
Anthony DeLaughter (kuzyn)
Yvette DeLaughter (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Jarzębina, 11¼ cala, włókno z rogu jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Mox
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Emmanuel Mox (ur. 13 lipiec 1813r. - zm. 24 luty 1926r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Mox. Mąż Lusamine Peck. Ojciec Russeta, Dianthy i Tobiasa.

BiografiaEdytuj

Emmanuel Mox urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był jedynym dzieckiem Antorna Mirtona Moxa i Maury DeLaughter. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1824-1831, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Emmanuel był bardzo pilnym i uczynnym uczniem, do tego stopnia, że na swoim siódmym roku był jednym z trzech reprezentantów Flamethroweru w Turnieju Trzech Różdżek, które w tamtym czasie odbywały się w Stanach Zjednoczonych, w Szkole Magii i Czarodziejstwa Sonvermory. Podczas turnieju poznał Lusamine Peck, która była jedną z reprezentantów Sonvermory. Emmanuel zajął wtedy czwarte miejsce.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po wzięciu udziału w turnieju wiele drzwi otworzyło się dla Emmanuela. W ten sposób w 1832 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Większość populacji czarodziejów uważała, że to dzięki niemu Flamethrower zajął drugie miejsce w turnieju. Emmanuel za każdym razem twierdził, że to nie tylko jego zasługa, gdyż całej trójki, która reprezentowała szkołę. Pod koniec 1832 roku zaczął korespondować z Lusamine Peck do której pojechał do Ameryki podczas swojego miesięcznego urlopu w Ministerstwie. Para postanowiła się nie rozstawać, więc Emmanuel wrócił do kraju w towarzystwie Lusamine. Pobrali się w 1836 roku. Z biegiem kolejnych lat doczekali się trójki dzieci Russeta, Dianthy i Tobiasa. Przeszedł na emeryturę w 1900 roku. Emmanuel przeżył 112 lat, zmarł z przyczyn naturalnych w 1926 roku.