FANDOM

Ester Fiennes (zd. Good)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 kwiecień 1991r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów blond-rude
Rodzina
Rodzina Felix Fiennes (mąż)
Casey Fiennes (syn)
Rachel Ganpherd (synowa)
Troy Fiennes (wnuk)
Zdolności magiczne
Różdżka Modrzew, 12.2/3 cala, włos z grzywy jednorożca, odpowiednio giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - pracownik w Departamencie Magicznych Wypadków i Kolizji
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Good
Rodzina Fiennes
Ministerstwo Magii

Ester Fiennes (zd. Good; ur. 19 kwiecień 1991r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Felixa Fiennes, matka Caseya Fiennes.

BiografiaEdytuj

Ester pochodziła z czystokrwistej rodziny. Od 1 września 2002 roku do czerwca 2009 roku uczęszczała do Flamethroweru, gdzie została przydzielona do Rabbitsweetu. Była nadzwyczaj utalentowaną czarownicą. Na trzecim roku wybrała jako przedmioty dodatkowe starożytne runy, wróżbiarstwo, numerologie i opiekę nad magicznymi stworzeniami. Pod koniec roku zrezygnowała z wróżbiarstwa. Podczas Standardowych Umiejętność Magicznych zdobyła dziesięć SUMów. A podczas Owutemów, najsłabiej poszły jej eliksiry.

Ester po ukończeniu edukacji zatrudniła się w Ministerstwie Magii w Departamencie Magicznych Wypadków i Kolizji. Lubiła wyruszać w teren, aby pomagać innym czarodziejom. W 2013 roku zapoznała Felixa. Po roku znajomości wyszła za niego za mąż. Mąż zafascynował ją magicznymi stworzeniami. I zgodziła się wyruszyć z nim w podróż, aby badać ich zwyczaje. Odwiedzili Australię i Europę oraz w grudniu 2016 pojechali na Kube. Tam spedzili trzy miesiące. W styczniu 2017 urodził im się syn Casey. Wrócili w trójkę do kraju w marcu, i od tej pory już nigdzie nie wyjeżdżali. Ester po powrocie do kraju pracowała tylko w domu, opiekują się synem, ale uzgodniła ze swoim szefem w ministerstwie, że bedzie wyruszyła w teren z pracownikami ze swojego departamentu tylko wtedy gdy naprawdę tego będą potrzebowali. W domu nadal śleczała nad badaniami magicznych stworzeń, które zdobyła z mężem podczas wyprawy.

W 2019 roku Felix zakupił jajo hipogryfa, z którego wyklóła się samica, którą nazwał Sharla. Ester na samym początku bala się jej, gdyż na jej widok hipogryf podskakiwał i leciała do niej z dziobem, okazało się wkrótce, że Sharla zrobiła sobie z Ester matkę i od tej pory hipogryf nie odstepował Ester o krok i tylko jej się najbardziej słuchała. W 2022 roku Ester zebraka z badań pięćset stron przeróżnych wiadomości o spotkanych po za granicami kraju istot i nie tylko, lecz nie była do tych badań przekonana i obiecała sobie, że nigdy nie ujrzą one światła dziennego, czy półki w księgarni. W 2024 roku Sharla znosi jajo z którego wyklówa się samiec Shax, po kilku tygodniach Shax podczas zabawy atakuje Caseya, któremu robi ranę za lewym uchem. Podczas złości Felix wyrzuca hipogryfy z domu do przygotowanej zagrody. Jednak Ester wypuszczała je, gdy nie było Felixa w domu. Po kilku latach zaczęła żałować, że nie za bardzo zaangażowała się w pracę w ministerstwie, i zaczęła wpajać syniwi, żeby nie zaprzątał sobie głowy magozoologią, bo widziała, że zaczyna go to kręcić. W 2036 roku syn przeprowadził do domu dziewczynę Rachel, która Ester od razu polubiła. Jak wcześniej synowi, teraz Rachel zaczęła tłumaczyć, że nie warto tracić czasu na magiczne zwierzęta. A lepiej zająć się bardziej oplacalną pracą. Jednak w 2038 roku pogodziła się z wyborem syna i już synowej, gdy wyruszyli we własną podróż, badać magiczne stworzenia.