FANDOM

Etiennette Irla Richie
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 maj 1845r.
Data śmierci 28 grudzień 1945r (100l.)
Status krwi Czysta Krew
Numer PRN 1845050379
Pseudonim(y) Irla
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Orlando Richie (ojciec)
Priscilla Montez I (matka)
Lancelot Richie (brat)
Zdolności magiczne
Różdżka Osika, 11.2/3 cala, włókno ze smoczego serca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Richie
Irla Richie (właściwie: Etiennette Irla Richie; ur. 3 maj 1845r. - zm. 28 grudzień 1945r.) - czarownica czystej krwi, córka Orlanda Richie i Priscilly Montez I, miała pięć lata młodszego brata Lancelota.

BiografiaEdytuj

Etiennette urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Richie. Już jako mała dziewczynka była dumna ze swojego pochodzenia, zarówno ze strony matki, jak i ojca. Rodzina i przyjaciele nazywali ją Irlą. W latach 1856-1863 rozpoczęła magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Goldenhartu, lecz o mały włos nie pojawiło się srebrne światło oznaczające inny dom. Była na tym samym roku ze swoimi dwoma kuzynami - Asher'em i Iddo, lecz o Iddo dowiedziała się dopiero na swoim drugim roku, lecz nie była bardzo zainteresowana poznawania swojego obdarzonego kuzyna, gdyż dowiedziała się od rodziców, że jego matka została wydziedziczona z rodziny Montez za bycie charłakiem. Podczas nauki interesowała się przede wszystkim zaklęciami i eliksirami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Irla była bardzo uzdolnioną czarownica, o dużej wiedzy magicznej. Znała bardzo dużo zaklęć zarówno do obrony jak i do ogólnego użycia codziennego. Irla nigdy nie wyszła za mąż i nie miała dzieci, ale pod koniec swojego stuletniego życia bardzo tego żałowała.