FANDOM

Evelyn Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 grudzień 2026r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Helen Ferrey (mama)
Edward Birmingham (tata)
Bryan Birmingham (dziadek)
Maggie Baphord (babcia)
Kristin Birmingham (ciotka)
Maximus Birmingham (wuj)
Morgana Birmingham (ciotka)
Zdolności magiczne
Różdżka Cedr, 10.5 cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Przynależność Rodzina Birmingham
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Evelyn Birmingham (ur. 14 grudzień 2026r.) - czarownica półkrwi. Córka Edwarda Birmingham i Helen Ferrey. Evelyn była jedynaczką.

Wczesne ŻycieEdytuj

Evelyn urodziła się w połowie grudnia 2026 roku. Jej rodzice bardzo pragnęli dziecka aby mogli nauczyć swoją pociechę wiedzy która posiadali o językach świata. Doczekali się córki dopiero przed czterdziestką. Evelyn była bardzo zdolną dziewczyną. Uwielbiała długie wycieczki i nocowanie nad rozgwiarzdzonyn niebem. 1 września 2038 roku rozpoczęła naukę w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Goldenhartu, tam gdzie jej rodzice. W domu Goldenhart zaprzyjaźniła się z Elisą Veet, która później stała się jej najlepszą przyjaciółką, której zawsze mogła się zwierzyć. Podczas edukacji najbardziej interesowała się astronomią i zielarstwem, choć też cieszyła się i starała nauczyć się tego co uczą ją rodzice. Od czwartej klasy podkochuje się w Gordonie Shelley. Miała również dobry kontakt ze swoim kuzynem Marcusem Willmenem, który był na tym samym roku co ona, a do tego najlepszym przyjacielem Gordona.

CiekawostkiEdytuj

  • Rodzice nauczyli ją rozmawiać płynnie z trytonami.