FANDOM

Felicia Woody
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 maj 2023r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Zdolności magiczne
Różdżka Topola, 9 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Bogin jednorożec
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Szpital Sir Nepotta - pielęgniarka (od 2042r.)
Dom Goldenhart

Szpital Sir Nepotta

Felicia Woody (ur. 15 maj 2023r.) - czarownica półkrwi, matka śmiertelniczka ojciec czystej krwi.

BiografiaEdytuj

Felicia urodziła się w mieszanej rodzinie, choć jej matka była śmiertelniczką mieszkali wśród czarodziei. Felicia uwielbiała towarzystwo magicznych stworzeń, do czasy gdy nie została poważnie zraniona przez młodego jednorożca. Od tego czasu panicznie boi się jednorożców. 1 września 2034 roku rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Goldenhartu. Tam zaprzyjaźniła się z Kasandrą Cleaphe, z która poznała się przy stole Rogonów, na uczcie powitalnej. Z Kasandrą również zajmowała swoje dormitorium wraz z Sophią Endor, Gretą Ferlott i Joanną Mackins. Interesowała się od pierwszego roku obroną przed czarną magią, a później wróżbiarstwem i starożytnymi runami.

Dalsze życieEdytuj

Felicia po ukończeniu edukacji przeprowadziła się do Londynu, ponieważ jej rodzice rozeszli się, wtedy zamieszkała z matką, u której wykryto poważną chorobę. Felicia zajmowała się domem i chorą matką, pracując wśród śmiertelników, do puki matka nie zmarła, po zaledwie ośmiu miesiącach. Po śmierci matki zaczęła prace w Szpitalu Sir Nepotta, na początku jako salowa, a później jako młoda pielęgniarka. Jóź nigdy więcej nie spotkała się ze swoim ojcem, o którym dowiedziała się, że po rozstaniu z jej matką wyjechał za granice.

WyglądEdytuj

Felicia była szczuplej i nieco drobnej postury, miała olśniewające lekko falujące brązowe włosy i okrągłe brązowe oczy.