FANDOM

Felix Fiennes
Informacje biograficzne
Data urodzenia 28 listopad 1992r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1992112866
Tytuł(y) Magizoolog
Tarcza
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Ester Good (żona)
Casey Fiennes (syn)
Rachel Ganpherd (synowa)
Troy Fiennes (wnuk)
Zdolności magiczne
Różdżka Akacja, 11 cali, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - pracownik w Departamencie Transportu Magicznego
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Fiennes
Ministerstwo Magii

Felix Fiennes (ur. 28 listopad 1992r.) - czarodziej czystej krwi. Magizoolog.

BiografiaEdytuj

Felix urodził się w magicznej rodzinie czarodzieji czystej krwi, która cieszyła się sympatią w świecie czarodziejów od prawie sześciu wieków. Felix był mężem Ester Good, czarownicy czystej krwi, oraz ojcem Caseya. Felix od 1 września 2004 roku do czerwca 2011 był uczniem Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie był uczniem domu Rabbitsweet. Podczas nauki interesował się magiczna fauną i florą. Jak i również był reprezentantem w szkolnej drużynie chitchdeya, gdzie grał w domowej drużynie jako tarcza.

Po ukończeniu edukacji rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Transportu Magicznego. Praca dawała mu w pewien sposób satysfakcję, ale brakowało mu czegoś. W 2013 roku zapoznał Ester, swoją przyszła żonę. Po roku pobrali się. I razem zaczęli badać życie magicznych stworzeń. Odwiedzili Australię i Europę oraz w grudniu 2016 pojechali na Kube. Tam spedzili trzy miesiące. W styczniu 2017 urodził im się syn Casey. Wrócili w trójkę do kraju w marcu, i od tej pory już nigdzie nie wyjeżdżali.

Już w kraju kontynuując badania, które zaczęli w podróży. Felix nadal pracował w ministerstwie, ale nie miał zamiaru kończyć badań, które zaczął z żoną. W między czasie napisał poradnik na temat zwalczania domowych szkodników i jak dbać o latające magiczne stworzenia. W 2019 roku zakupił jajo hipogryfa, z którego wyklóła się samica, którą nazwał Sharla. Sharla stała się dla Felixa i całej jego rodziny jak kolejny członek rodziny, nazywał ją swoim drugim dzieckiem. W 2024 roku Sharla znosi jajo z którego wyklówa się samiec Shax, po kilku dniach Shax podczas zabawy atakuje Caseya, któremu robi ranę za lewym uchem. Felix oburzony tą sytuacją robi hipogryfą zagrode, bo wcześniej mieszkały wraz z rodziną w domu. Na szczęście rana nie była groźna, ale została blizna.