FANDOM

Felix Quileute
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 listopada 2004r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2004112583
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Gleann Quileute (dziadek)
Ursula Huffman (babcia)
Lysner Quileute (ojciec)
Androma Cereus (matka)
Feel Quileute (brat)
Sophia Quileute (siostra)
Prudence Dickens (żona)
Stephan Montgomery (szwagier)
Becky Quileute (córka)
Tony Quileute (syn)
Jason Quileute (syn)
Dorian Quileute (przypisywany syn)
Holly Quileute (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Sosna, 14.5 cala, pióro feniksa, sztywna
Pozostałe informacje
Zawód/Praca pracownik Departamentu Nadzoru Magicznych Stworzeń
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Quileute
Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń"

Felix Quileute (ur. 25 listopada 2004r.) - Czarodziej półkrwi. Syn Lysnera Quileute i Andromy Cereus. Ojciec pięciorga dzieci - Becky, Tony'ego, Jasona, Holly i adoptowanego Doriana. Mąż Prudence Dickens, brat Feel'a Quileute i Sophi Quileute. Głowa rodziny, która od pokoleń trafia do Goldenhartu (oprucz Sophi, Pirana i Arona - cała trójka była w Spectrumtire). Rodzina nie była zamożną rodziną, ale nie byli biedni, czasami jednak musieli czegoś sobię odmuwić, Rodzina Quileute mieszka w małej wiosce Bitters St. Lochboody w hrabostwie Devon w Anglii.

BiografiaEdytuj

Felix Quileute urodził się 25 listopada 2004 roku, jako syn Lysnera Quileute i Andromy Cereus. Quileutowie byli spokrewnieni z rodziną Montezów, co wynika że Dorian trafił do swoich dalekich krewnych. Rodzina Quileute była bardzo szanowaną rodziną czarodziei czystej krwi, ale po śmierci Lysnera zostali ogłoszeni zdrajcami krwi. Felix miał dwoje rodzeństwa, starszego brata Feel'a i młodszą siostrę Sophię. Do Flamethrower'u Felix uczęszczł w latach 2016-2023, został przydzielony do domu Geralda Goldenharta, po pewnym czasie zaczął spotykać się z Prudence Dickens, z którą w 2025 roku ożenił się.

W 2029r wraz z żoną adoptował Doriana syna Michaela i Kate Montez, któremu dali swoje nazwisko i uważali za biologicznego syna.