FANDOM

Finn O'Donnell
Informacje biograficzne
Data urodzenia 16 lipiec 2010r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2010071668
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Babcia
Analeigh Joel (żona)
Zdolności magiczne
Różdżka Wiąz, 11.5 cala, pióro feniksa, dość giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca w Irlandzkim Ministerstwie Magii
Dom Prominentclaw
Przynależność Irlandzkie Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń"

Finn O'Donnell (ur. 16 lipiec 2010r.) - ciemnoskóry czarodziej czystej krwi. Łowca w Ministerstwie Magii. Członek Zgromadzenia "Korzeń". Mąż Analeigh Joel.

BiografiaEdytuj

Urodzony w rodzinie czystej krwi. Wychowywany przez babcię. 1 września 2021 roku rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Nie znosił eliksirów i astronomii. Jego szkolnym przyjacielem był Isaac Avors, przyjaźń ta przetrwała również po za murami szkoły. Finn ukończył szkołę w czerwcu 2028 roku chcąc jak najszybciej rozpocząć pracę w Ministerstwie Magii. Po miesiącu zmarła mu babcia, więc musiał radzić sobie sam, bo tylko ona była jego jedyną rodziną.

W lipcu 2028 roku złożył dokumenty do biura łowców, a następnie rozpoczął szkolenie w Wyższej Szkole Testów i Obrony. W listopadzie 2032 roku został dyplomowanym pracownikiem tego biura. W 2035 roku ożenił się z Analeigh Joel. Finn w między czasie zasilił szeregi Zgromadzenia "Korzeń".

WyglądEdytuj

Był to wysoki barczysty mężczyzna o wydatnej szczece. Miał duże kasztanowe oczy i krótkie czarne włosy, zazwyczaj ścięte na jeżyka. Upierał się w czarne szaty ze złotymi wstawkami. Był szanowany wśród swoich współpracowników i angarzujacym się łowca i członkiem zgromadzenia.