FANDOM

Fletcher DeLaughter
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 sierpień 1784r.
Data śmierci 25 listopad 1873r. (89l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1784070727
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Maura DeLaughter (siostra bliźniaczka)
Jill Winner (żona)
Strother DeLaughter (syn)
Anthony DeLaughter (syn)
Yvette DeLaughter (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Bank Overgrow (1805-1873)
Przynależność Rodzina DeLaughter
Francuski Uniwersytet Dignite
Bank Overgrow

Fletcher DeLaughter (ur. 7 sierpień 1784r. - zm. 25 listopad 1873r.) - francuski czarodziej czystej krwi. Przybył do Anglii w 1803 roku w towarzystwie swojej siostry bliźniaczki. Małżonek Jill Winner, z którą miał trójkę dzieci, dwóch synow Strothera i Anthony'ego, oraz córkę Yvette. Pierwszy właściciel pierścienia z onyksem.

BiografiaEdytuj

Fletcher DeLaughter urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - DeLaughter. Był trzy minuty młodszym bratem bliźniakiem Maury DeLaughter ich rodzice zmarli w 1802 roku z powodu starości, gdyż ich matka urodziła ich w wieku czterdziestu pięciu lat, a ojciec był starszy od ich matki sześć lat. W latach 1795-1802 rozpoczął wraz z siostrą magiczną edukację w Francuskim Uniwersytecie Dignite. Był bardzo bystrym uczniem, lecz dość skrytym i wrażliwym.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły zmarli jego rodzice, więc po roku wraz z siostrą postanowił zmienić swoje otoczenie, gdyż wszystko przypominało im rodziców. W taki sposób znaleźli się w Anglii. W tym samym roku rozpoczęli naukę języka angielskiego. W 1805 roku rozpoczął pracę w banku Overgrow, gdzie podczas swojej pracy poznał czarownice Jill Winner, która przybyła do banku, aby wybrać trochę gotówki ze swojego skarbca. Para podczas wyprawy do skrytki Jill zaczęła ze sobą rozmawiać, dziewczynie bardzo się spodobał akcent Fletchera i to, że czasami wygadywał nie do końca zrozumiałe słowa, czym się zawstydzał. Para pobrała się w 1809 roku i wspólnie przenieśli się do Edynburga. Para po latach doczekała się trójki dzieci - dwóch synow Strothera i Anthony'ego, oraz córkę Yvette. Fletcher zmarł z przyczyn naturalnych 25 listopada 1873 roku, mając 89 lat.