FANDOM

Floonhboorg – wioska w Irlandii, niedaleko Flamethrower'u, jako jedyna z niewielu w całej Wielkiej Brytanii zamieszkana całkowicie przez czarodziejów. Uczniowie Ogólnomagicznym Instytucie Magii mogą odwiedzać wioskę w określone soboty i niedziele.

HistoriaEdytuj

Została założona w 1085 roku przez Helemandra Wartonny. Wioskę nazwał Floonhboorg na cześć szkoły magii Flamethrower, która była bardzo blisko wioski. Helemand był również założycielem i pierwszym gospodarzem Gospody pod Harpim Szponem, który otworzył w 1087 roku. Był również założycielem Zajazdu Czarodzieja w 1122 roku, który oddał swojej kuzynce Jenett Eqendarn.

WyglądEdytuj

Na pierwszy rzut oka przypomina wioskę z piernika. Drewniane domu z fundamentami wykonanymi z dużych kremowych i białych kamieni. Okrągłe okna i zaokrąglone drzwi budynków wprowadzają przybyłych do niezwyklej krainy baśni. Niskie plotki i bujna roślinność wśród wszystkich budowli tworzy niezwykły klimat wsi. Zima i jesienią nie można oderwać wzroku z niezwykłych barw, które tworzą te dwie pory roku. A latem i wiosną otaczają gości budzące się do życia istoty i roślinność tworząc tajemniczą strukturę natury żywej.

Warto odwiedzićEdytuj