FANDOM

Francuski Uniwersytet Dignite
Fantasy-city wallpaper
Podstawowe informacje
Data powstania 1544r.
Lokalizacja Francja
Właściciel Dyrektor Dignite
Mieszkańcy Uczniowie, personel
Domy brak
Rola Szkoła magii
Przynależność Francuskie Ministerstwo Magii

Francuski Uniwersytet Dignite - szkoła magii znajdująca się we Francji. Została założona w 1544 roku przez Brigitte Binoche i Catherine Gainsbourga francuskie czarownice. Szkoła kształci zarówno czarodziejów jak i czarownice.

HistoriaEdytuj

Szkoła została założona w 1544 roku przez dwie nadzwyczaj utalentowane francuskie czarownice Brigitte Binoche i Catherine Gainsbourga. Szkoła nie posiadała domów, lecz jedynie rozdzielała uczniów na płcie. Wtedy dziewczęta konkurują o punkty z chłopcami.

NaukaEdytuj

Nowy uczeń Dignite rozpoczynał naukę w wieku jedenastu lat 1 września każdego roku. Nauka w uniwersytecie trwała siedem lat. Aby dostać się do szkoły należało przedostać się do wioski Magiciens de Terre zamieszkałej wyłącznie przez czarodziejów. Tam powozem dostawają się pod samą szkołę. Aby dostać się do wioski należało dotknąć pomnika nimfy wodnej, który znajdował się w parku, albo przez dotknięcie muru na którym została namalowana gwiazda, oba miejsca znajdują się w Paryżu, lecz każde w innej części miasta.

Mundurki szkolneEdytuj

Uczniowie Dignite są zobowiązani chodzić w mundurkach. Stroje dziewcząt niebo różniły się od tych męskich, lecz łączyło ich dominujące kolory złota i srebra. W stroju dziewcząt można było dostrzec dużo elementów koronek, a u chłopców sztywne mankiety i kamizelki. W zimne dni dziewczęta nosiły kapelusze i długie płaszcze w kanarkowożółtych kolorach, a chłopcy bez kapeluszy, a płaszcze były krótsze i w granatowym kolorze. Oba płaszcze były obszyte złotą i srebrna nicią, a do tego na ramionach, kołnierzach i dołach posiadały wyszyte niezwykle eleganckie wzory winorośli, hiacyntów czy lili.

CiekawostkiEdytuj

  • Większość uczniów jest spokrewniona z wilami.
  • Szkoła kładła największy nacisk na naukę zaklęć.