FANDOM

Frederick Coleyd
Informacje biograficzne
Data urodzenia 12 grudzień 1953r.
Data śmierci 7 marzec 2033r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Matka
Zelda Coleyd (siostra)
Elizabeth Birmingham (żona)
Tay Coleyd (syn)
Bernard Coleyd (syn)
Brad Birmingham (teść)
Marisa Montez (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, 8.5 cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca ogrodnik magicznych roślin
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Coleyd
Rodzina Birmingham

Frederick Coleyd (ur. 12 grudzień 1953r. - zm. 7 marzec 2033r.) - czarodziej czystej krwi. Jego pradziadek ze strony matki był kubańczykiem. Do Szkocji przyjechał z rodzicami w 1913 roku gdy ukończył 17 lat.

Wczesne ŻycieEdytuj

Frederick urodził się w magicznej rodzinie. Jego rodzice prowadzili własną aptekę. Frederick miał starszą siostrę Zeldę. 1 września 1965 roku rozpoczął edukację w Flamethrower'że, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Był pilnym uczniem, sprawiedliwym, uczciwym i bardzo inteligentnym. Jego szkolną pasją była numerologia.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu magicznej edukacji rozpoczął pracę u swojej siostry, która prowadziła własną działalność, chodując i sprzedając magiczne rośliny. Od czasu do czasu pomagał również rodzicą w aptece, której prowadzeniem rodzina Coleyd zajmowała się już od kilku pokoleń. W 1972 roku, w Bożonarodzeniowy wieczór Frederick przyprowadził swoją matkę do Przychodni Magicznej: Hope, gdyż miała zapalenie wyrostka. Tam poznał Elizabeth Birmingham. Od tego spotkania para zaczęła regularnie się ze sobą spotykać, a w 1976 roku pobrali się. W 1980 roku przyszedł na świat ich pierwszy syn Tay, a po czterech latach Bernard. Wraz z żona i dziećmi zamieszkał na przedmieściach Londynu w przytulnym domku jednorodzinnym. Frederick zmarł 7 marca 2033 roku, mając 79 lat.

WyglądEdytuj

Był to dość szczupły i bardzo wysoki mężczyzna. Miał lekko krecone czarne włosy, lekki wąsik i duże brązowe oczy.